هزار پروژه آموزشی و تربیتی طی دهه فجر افتتاح می‌شود
کد خبر: 4197130
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
وزیر آموزش و پرورش:

هزار پروژه آموزشی و تربیتی طی دهه فجر افتتاح می‌شود

رضامراد صحرایی گفت: جمعه 13 بهمن، حدود هزار پروژه آموزشی و تربیتی از شهر بشاگرد تا استان هرمزگان افتتاح می‌شود.

هزار پروژه آموزشی در دهه فجر افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا، رضامراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در حاشیه مراسم نواختن گلبانگ انقلاب در جمع خبرنگاران بیان کرد: امسال مراسم متعددی از امروز تا 22 بهمن خواهیم داشت و به دلیل نزدیک بودن به انتخابات شور انتخاباتی هم در برخی از مراسم‌ وجود دارد و قله مراسم‌، رویدادی است که برای رأی اولی‌ها برگزار خواهد شد. تلاش می‌کنیم تا دانش‌آموزان کارها را در دست بگیرند و هر مدرسه  یک ستاد برای برگزاری جشن انقلاب اسلامی خواهد داشت.

وی ادامه داد: جمعه سیزدهم بهمن، حدود هزار پروژه آموزشی و تربیتی از شهر بشاگرد تا استان هرمزگان افتتاح می‌شود. هفته آینده هم آیین احیای باشگاه دانش‌پژوهان به عنوان خانه نخبگان جوان کشور با حضور رئیس‌جمهور انجام خواهد ‌شد و طی هفته آتی چندین برنامه از این دست خواهیم داشت.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به دانش‌آموزان توضیح داد: پیام ما به دانش‌آموزان این است که آینده به دست آنها و توسط آنها ساخته خواهد شد از این رو باید به این نقش‌آفرینی درون مدرسه توجه کرد. اولویت آموزش و پرورش نیز در دهه فجر تأکید بر کیفیت آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس ادامه داد: انتخابات را معلمان برگزار خواهند کرد. همانطور که معلمان امانتدار تربیت فرزندان هستند، امانتدار ملت در رأی دادن مردم هم هستند. انتخابات فرصت بی‌نظیر نقش‌آفرینی ملت در تعیین اولویت‌های کشور و در تعیین مسیر آینده است. یقین دارم هرکسی که در فکر آینده است و دل در گرو اعتلای کشور دارد در انتخابات شرکت و نقش خود را ایفا خواهد کرد. انتخابات تجلی اراده افراد برای آینده کشور است.

انتهای پیام
captcha