ثبت‌نام حدود 4 هزار نفر در نخستین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی
کد خبر: 4196592
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

ثبت‌نام حدود 4 هزار نفر در نخستین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی

مهلت حضور در نخستین دوره جشنواره‌های تلاوت‌های تقلیدی با ثبت‌نام حدود چهار هزار نفر پایان یافت.

ثبت نام 4 هزار نفر در اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی

به گزارش ایکنا، زمان ثبت‌نام برای حضور در اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی قرآن کریم هفتم بهمن‌ماه و پس از دو نوبت تمدید به پایان رسید.

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری این جشنواره قرآنی پس از پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، آمار افرادی که فایل تلاوت خود را برای حضور در مرحله غربالگری اولیه ارسال کرده‌اند به حدود چهار هزار نفر رسیده است.


بیشتر بخوانید:

علی محرابی، دبیر اولین دوره جشنواره تلاوت‌های تقلیدی در این خصوص به خبرنگار ایکنا گفت: با پایان یافتن مهلت در نظر گرفته شده برای ارسال فایل تلاوت، برگزاری مرحله غربالگری را با حضور گروه‌های داوری شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مرحله غربالگری طی روزهای آینده و به مدت دو تا سه روز انجام خواهد شد، افزود: در مرحله غربالگری حدود 10 گروه داوری در نظر گرفته می‌شود تا در چند مرحله تلاوت‌های شایسته‌تر را انتخاب کنند.

محرابی تصریح کرد: بعد از تعیین تلاوت‌های برتر و ‌در مرحله حضوری از هر مقطع سنی حدود 20 تا 30 نفر دعوت خواهند داشت و در امامزاده صالح(ع) برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، اولین جشنواره تلاوت‌های تقلیدی به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود. در این جشنواره ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان به شش نفر برتر هر رده سنی اهدا می‌شود، همچنین مبالغی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای تمامی راه‌یافتگان به مرحله حضوری در نظر گرفته خواهد شد.

معرفی جهت تلاوت در محافل داخل و خارج از کشور، ضبط و تدوین یک دوره تلاوت کل قرآن کریم و ... از دیگر جوایز این دوره خواهد بود.

در این جشنواره شرکت‌کنندگان تلاوت‌هایی در هشت سبک از سبک‌های مشهور مصری از جمله سبک اساتیدی همچون عبدالباسط، منشاوی، مصطفی اسماعیل، شحات انور و ... انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha