انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است
کد خبر: 4189221
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است، گفت: حضور در انتخابات یک حق اساسی برای مردم است.

حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام‌ مرتضی مطیعی، رئیس شورای فرهنگ عمومی استان، عصر  روز گذشته، 29 آذر در شورای فرهنگ عمومی یکی از الزامات مدیریت فرهنگی را پایش مستمر تحولات برشمرد و افزود: پایش مستمر تحولات فرهنگی و دسترسی به آمارهای مستند یکی از ضروریات است که در این راستا پیش‌نیاز برنامه‌ریزی دقیق برای مدیریت فرهنگی، اشراف بر رخدادهای این حوزه مهم است.

وی ادامه داد: دشمن تلاش دارد تا ناامیدی در جامعه و کاهش انگیزه‌های آنان برای حضور در انتخابات را به وجود آورد که بر این اساس هدف دشمنان از اعمال تحریم‌های اقتصادی، ایجاد هجمه‌های فرهنگی و مایوس کردن جامعه و در نتیجه تضعیف اراده ملی است.

مطیعی با تأکید بر اینکه فضای مجازی در کشور با انباشتی از شبهات مواجه است، یادآور شد: نقش‌آفرینی هوشمندانه دلسوزان انقلاب برای تبیین این شبهات و رفع ابهامات ضرورت دارد.

به گفته امام جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس و مجلس خبرگان رهبری، بر لزوم تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات تأکید کرد.

مطیعی بر لزوم تبیین اهمیت مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات و نتایج آن در بهبود شرایط کشور تأکید کرد و افزود: آنچه در انتخابات بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد، مردم هستند؛ چراکه حضور یا عدم حضور مردم، آثار و پیامدهای متفاوتی خواهد داشت.

وی افزود: انتخابات تجلی مردم‌سالاری دینی است که بر این اساس امروز نخبگان جامعه و حتی منتقدان دولت و افرادی که سلایق دیگری دارند در صحنه فعال هستند و تمایل خود را برای مشارکت در انتخابات ابراز می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه خدمت به مردم بهترین راه تبلیغ مشارکت در انتخابات است متذکر شد: وقتی مردم می‌بینند مسئولان استان در بخش‌های مختلف در حال خدمت و تلاش هستند برای حضور در صحنه‌های مختلف دلگرم می‌شوند.

مطیعی به در پیش بودن کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان اشاره کرد و افزود: تشییع پیکر مطهر شهدای خوشنام دفاع مقدس در نقاط مختلف استان سمنان، عطر ایثار و شهادت را در فضای استان پراکنده کرد و مقدمه‌ای ارزشمند برای برگزاری کنگره شهدای استان سمنان در بهار سال آینده شد.

انتهای پیام
captcha