مینی سریال شهدای حرم شاهچراغ(ع) ساخته می‌شود
کد خبر: 4176768
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

مینی سریال شهدای حرم شاهچراغ(ع) ساخته می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای فارس از تولید مینی سریال شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: این سریال هم‌اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

احمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارساحمد پهلوانیان، مدیرکل صدا و سیمای فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به تلاش‌های این سازمان برای تولیدات جدید گفت: تولید مینی سریال مرتبط با شهدای حرم حضرت شاهچراغ(ع) مصوب شده است و هم‌اکنون مراحل پیش تولید را طی می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه چرا تاکنون شبکه فارس اقدامی جهت ساخت یک مجموعه تلویزیونی مانند پایتخت انجام نداده است، گفت: ابتدا باید این نکته را متذکر شویم که سریال‌هایی مانند پایتخت هم توسط صدا و سیمای مراکز تولید نشده‌اند و شبکه‌های سراسری به صورت مستقیم جهت تولید آن‌ها اقدام کرده‌اند.

پهلوانیان تصریح کرد: در برخی از این سریال‌ها، هزینه تولید با مشارکت استان‌ها تأمین شده است. عمدتاً 50 درصد مشارکت از سوی استان‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل صدا و سیمای فارس از اقدامات انجام شده در این راستا خبر داد و گفت: در جلسه ای که اخیراً با حضور استاندار و بنده با ریاست سازمان صدا و سیما برگزار شد، پیشنهاد تولید سریال‌هایی با مشارکت استان مطرح شد.

وی تصریح کرد: در این نشست  استاندار فارس مشارکت در تأمین هزینه برای تولید سریال‌های بومی را پذیرفتند که باید پیگیری شوند.

انتهای پیام
captcha