مدارس شهرستان سیروان نوسازی و مقاوم‌سازی می‌شوند
کد خبر: 4150392
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
امسال

مدارس شهرستان سیروان نوسازی و مقاوم‌سازی می‌شوند

مدیرکل نوسازی مدارس ایلام با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث واحدهای آموزشی در سیروان، گفت: مدارس شهرستان سیروان در سال‌جاری برای نوسازی، مقاوم‌سازی و تعمیرات مدارس در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

جلال حمره مدیرکل نوسازی مدارس ایلامبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی نوسازی مدارس ایلام، جلال حمره، مدیرکل نوسازی مدارس استان، در دیدار با سرپرست فرمانداری سیروان گفت: از دهه هشتاد شاهد تحول بزرگی در زمینه مدرسه‌سازی در شهرستان سیروان بوده‌ایم و مدارس بسیاری در این شهرستان ساخته شده است، اما برای اقدامات بیشتر نیازمند مساعدت مسئولان شهرستان هستیم.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث واحدهای آموزشی در سیروان، اظهار کرد: شهرستان سیروان در سال‌جاری برای نوسازی، مقاوم‌سازی و تعمیرات مدارس در اولویت کاری قرار خواهد گرفت.

محمدباقر شریفی، سرپرست فرمانداری سیروان نیز در این دیدار گفت: برخی از مدارس شهرستان سیروان نیازمند نوسازی، مقاوم‌سازی و تعمیر هستند که لازم است اقدامات مورد نیاز آنها از طریق اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت انجام گیرد.

وی با بیان اینکه ایجاد فضاهای ورزشی در سطح مدارس می‌تواند نقش بسزایی در نشاط‌آوری دانش‌آموزان و کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کند، تصریح کرد: سرانه فضاهای ورزشی مدارس این شهرستان کافی نیست.

شریفی تکمیل مدارس درحال ساخت و حضور خیرین در شهرستان را از موضوعات مهم و در دست پیگیری مطرح کرد و گفت: نوسازی هنرستان‌ها و مدارس فنی و حرفه‌ای نیز در دستور کار اداره‌کل نوسازی مدارس قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha