اعلام ثبت‌نام دوره «حفظ تلفنی قرآن و حدیث» در البرز
کد خبر: 4146705
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

اعلام ثبت‌نام دوره «حفظ تلفنی قرآن و حدیث» در البرز

دوره «حفظ تلفنی قرآن و حدیث» به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برای فراگیران مناطق محروم و فاقد امکانات آموزشی سراسر کشور از جمله استان البرز برگزار می‌شود.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از البرز، دوره «حفظ تلفنی قرآن و حدیث» با هدف فراهم‌سازی بستر آموزش و حفظ قرآن کریم برای فراگیران مناطق محروم و فاقد امکانات آموزشی به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

در این دوره آموزشی که به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود، فراگیران البرزی از طریق تماس تلفنی انفرادی (تماس ۱۵ دقیقه از سوی اساتید و کارشناسان برجسته مرکز قرآن و حدیث) برای حفظ و یادگیری جزء‌ها و سوره‌های مختلف قرآن کریم راهنمایی می‌شوند.

همزمان با ترم تابستان شهریه کلاس حفظ تلفنی برای پشتیبانی و تماس از سوی اساتید به‌صورت یک بار در هفته ۱۵۰ هزار تومان برای دو بار تماس در هفته ۲۰۰ هزار تومان و برای سه بار تماس در هفته ۲۵۰ هزار تومان نیز در نظر گرفته شده است.

فراگیران البرزی در گروه‌های سنی مختلف بدون محدودیت زمان و مکان و امکانات با ثبت‌نام در این دوره و انجام مشاوره و پشتیبانی اساتید برجسته قرآنی می‌توانند حافظ کل قرآن کریم شده و با قبولی در آزمون‌های پایانی گواهینامه پایان دوره و حفظ کل قرآن کریم از مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) دریافت کنند.

شرکت در جلسات هفتگی واحد مجازی در رشته‌های مختلف قرآنی، شرکت در برنامه‌های جانبی واحد مجازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پشتیبانی رایگان از فعالیت‌های مرتبط با این رشته، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی واحد مجازی و صدور گواهی‌نامه پایان دوره برای همه رشته‌ها از مزایای جانبی ثبت نام در این دوره‌ها برای فراگیران است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها می‌توانند https://eitaa.com/Quranharam در پیام‌رسان ایتا پرسش‌های خود را ارسال کرده و یا به‌صورت مستقیم از طریق لینک https://qhkarimeh.ir/enter?referer=https://quran.qhkarimeh.ir/s/lessons?grade_id=w&course_id=۴J در دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

کارشناسان بخش آموزش مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۴ از طریق شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۷ پاسخگوی پرسش‌های فراگیران هستند و یا فراگیران و علاقه‌مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرس https://qhkarimeh.ir/ می‌توانند در دوره‌ها ثبت‌نام و جزئیات مربوط به دوره‌های آموزشی را از طریق سایت دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha