جذب 10 هزار حامی ایتام در همدان
کد خبر: 4136411
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱
در ماه رمضان انجام شد

جذب 10 هزار حامی ایتام در همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از جذب 10 هزار حامی جدید برای ایتام و محسنین این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

محمدرسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد استان همدانمحمدرسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با تشریح برنامه‌های این نهاد در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد اظهار کرد: حامیان می‌توانند با انتخاب یک یا چند فرزند معنوی و پرداخت ماهیانه کمک‌های خود، یاریگر آنها باشند.

وی شمار فرزندان تحت حمایت طرح محسنین و اکرام ایتام را حدود 14 هزار نفر برشمرد و افزود: مجموع حامیان این نهاد در سال گذشته 49 هزار و 600 نفر بودند که اکنون با جذب 10 هزار حامی جدید این رقم به 59 هزار و 600 نفر رسیده است. حامیان جدید در ماه مبارک رمضان امسال 32 میلیون تومان به فرزندان تحت حمایت خود کمک کردند.

شیخی‌زاده با اشاره به اینکه هر یک از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد دارای شماره کارت‌ بانکی اختصاصی هستند، تأکید کرد: تمامی کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار به‌صورت مستقیم به‌ حساب فرزندان معنوی واریز می‌شود و همشهریان نوع‌دوست برای مشارکت در این طرح و پذیرش حمایت ایتام و فرزندان نیازمند، می‌توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این نهاد در سراسر استان، از پایگاه اینترنتی ekram.emdad.ir به‌منظور ثبت‌نام در این طرح استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha