جذب بیش از ۵۰۰ حامی برای ۸۵۰ فرزند معنوی در اسدآباد
کد خبر: 4135597
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱

جذب بیش از ۵۰۰ حامی برای ۸۵۰ فرزند معنوی در اسدآباد

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد از بیش از ۵۰۰ حامی جدید برای ۸۵۰ فرزند معنوی در طی ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین حامیان جذب شده خارج از شهرستان و در تهران هستند.

جواد صدیقی رئیس کمیته امداد اسدآبادجواد صدیقی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اسدآباد در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد اسدآباد یک هزار و ۲۰۰ فرزند معنوی ایتام و محسنین تحت حمایت دارد که سه هزار و ۴۰۰ حامی از این فرزندان حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به جذب حامیان در ماه مبارک رمضان گفت: این ماه فرصت مناسبی‌ برای جذب حامیان جدید برای فرزندان فاقد حامی و فرزندان کم‌برخودار است، از ابتدای این ماه مبارک تا پایان روز ۲۸ ماه مبارک بیش از ۵۰۰ حامی جدید حمایت خود را از ۸۵۰ فرزند معنوی برعهده گرفته‌اند.

صدیقی در ادامه با بیان اینکه بیشترین حامیان جذب شده خارج از شهرستان و در تهران هستند، گفت: کارشناس اکرم ایتام با ایجاد پایگاه در برخی از ادرات و سازمان‌ها و شرکت‌ها در تهران اقدام به جذب حامی کرده است.

وی با بیان اینکه این ۵۰۰ حامی از برپایی پایگاه در دانشگاه تهران، سه بیمارستان مهم، حرم آقا عبدالعظیم حسنی و پایگاه در برخی از وزارتخانه‌ها و مراکز مهم و برگزاری احیا لیالی جذب شده‌اند، ابراز کرد: ۸۵۰ بسته ارزاق با کمک حامیان و خیرین در تهران و شهرستان به ارزش سه میلیارد ریال در ماه مبارک توزیع شد.

صدیقی همچین از برگزاری مراسم ضیافت افطاری ایتام در شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم همه ساله برگزار می‌شود و شب به یادمانی برای ایتام است.

وی در ادامه دیگر اقدام این مرکز را ذبح شش رأس گوسفند و توزیع گوشت قربانی در بین خانواده‌های ایتام و محسنین طی ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: این اقدام با دریافت مساعدت از حامیان انجام شد و در روز عید فطر پایگاه حامی‌یابی در محل اقامه نماز عید سعید فطر بر قرار است و همشهریان می‌توانند به عنوان حامی فرزندان اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha