احداث و تعمیر بیش از 10 هزار واحد مسکن نیازمندان در فارس
کد خبر: 4132326
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

احداث و تعمیر بیش از 10 هزار واحد مسکن نیازمندان در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه یکی از خدمات این سازمان به مددجویان ارائه خدمات عمرانی برای واحدهای مسکونی آنان است، گفت: در سال گذشته 10 هزار و 589 خدمت عمرانی برای مددجویان تحت حمایت از جمله احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویی در فارس انجام شده است.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارسبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس امروز، 19 فروردین در جمع خبرنگاران از خرید، تعمیر و احداث 10 هزار و 589 واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان فاقد مسکن استان در سال گذشته خبر داد و گفت: نداشتن مسکن مناسب و مقاوم از مشکلات اساسی مددجویان تحت حمایت این نهاد است که با رفع آن می‌تواند در توانمندسازی خانواده‌ها نقش بسزایی داشته باشد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 121 واحد مسکن روستایی و شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است، افزود: همچنین سه هزار و 348 واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

موصلی یادآور شد: سال گذشته چهار هزار و 248 واحد مسکن روستایی و شهری احداث و در جریان تکمیل قرار گرفت که در 14 اسفندماه و به‌مناسبت سالروز تأسیس این نهاد مقدس، دو هزار و 172 از این واحدها افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن به تعداد دو هزار و 872 خانوار تحت حمایت به مرحله تخصیص پروژه رسیدند.

انتهای پیام
captcha