آغاز ثبت‌نام جشنواره عفاف و حجاب در دانشکده علوم قرآنی شیراز
کد خبر: 4123338
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰

آغاز ثبت‌نام جشنواره عفاف و حجاب در دانشکده علوم قرآنی شیراز

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز از آغاز ثبت‌نام جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب از امروز در این دانشکده خبر داد.

زینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراززینب روستایی، رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از آغاز ثبت‌نام جشنواره فرهنگی عفاف و حجاب از امروز در این دانشکده خبر داد و گفت: این جشنواره به صورت همزمان کشوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار خواهد شد، آخرین مهلت ثبت‌نام در آن را 29 اسفندماه جاری اعلام کرد.

روستایی با یادآوری اینکه این جشنواره ویژه دانشجویان و اساتید هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره در رشته‌های طراحی پوستر، خوشنویسی، فیلم کوتاه، شعر، مقاله‌نویسی و کتابخوانی برگزار می‌شود.

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی این جشنواره از کتاب تفسیر سوره نور استاد حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، مفسر قرآن کریم در روز دوشنبه، 8 اسفندماه از ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: آزمون این مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی و از طریق سامانه مسابقات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم به نشانی http://farhangi.quran.ac.ir/hejab برگزار خواهد شد.

روستایی زمان برگزاری این مسابقه کتابخوانی را 11 اردیبهشت‌ماه سال 1402 اعلام کرد و افزود: به برگزیدگان این جشنواره طی مراسمی هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha