حمایت حامیان طرح اکرام از ۲۰۶ یتیم در تاکستان
کد خبر: 4101407
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

حمایت حامیان طرح اکرام از ۲۰۶ یتیم در تاکستان

رئیس اداره کمیته امداد تاکستان با اشاره به تعداد کودکان حمایت شده توسط خیران تاکستانی، گفت: حامیان طرح اکرام در این شهرستان از ۲۰۶ یتیم حمایت کردند و کمک‌های خود را به حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

طرح اکرام

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، علی محمدرضایی، رئیس اداره کمیته امداد تاکستان، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رسالت امدادرسانی به نیازمندان کمک به نیازمندان و محرومان را در دستور کار خود دارد.

وی ادامه داد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری نیکوکاران و محرومان بیش از ۱۷ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان به نیازمندان و محرومان شهرستان تاکستان اهدا کرده‌اند که این رقم در شهر تاکستان بیش از هشت میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از این میزان کمک بیش از دو میلیارد و ۱۸۹ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه در شهرستان تاکستان بوده و بیش از ۶۹۴ میلیون تومان زکات، کفاره و فطریه شهر تاکستان بوده است.

رئیس کمیته امداد تاکستان اضافه کرد: طی ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۸۳۷ میلیون تومان نیز صدقه جمع آوری شده از ۱۹ هزار و ۷۱۲ صندوق صدقات شهرستان تاکستان و بیش از ۵۰۷ میلیون تومان صدقه از ۱۰ هزار و ۵۱۶ صندوق صدقات شهر تاکستان جمع آوری شده است.

وی افزود: در طرح اکرام ایتام و اکرام محسنین نیز سه هزار و ۵۷۳ حامی در شهرستان تاکستان برای حمایت از ۲۰۶ فرزند یتیم و یک هزار و ۲۴۶ فرزند محسنین مشارکت دارد که از این تعداد یک هزار و ۸۰۴ نفر حامی ۹۳ فرزند یتیم و ۸۲۲ فرزند محسنین در شهر تاکستان هستند.

محمدرضایی گفت: طی ۶ ماهه نخست سال جاری در شهرستان تاکستان بیش از دو میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان مشارکت مردمی مشارکت سه هزار و ۵۷۳ حامی اکرام ایتام و اکرام محسنین و در شهر تاکستان بیش از یک میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان مشارکت یک هزار و ۸۰۴ نفر حامی بوده است.

وی بیان کرد: در این مدت بیش از هشت میلیارد و ۹۰ میلیون تومان کمک مردم در ۲۳ مرکز نیکوکاری شهرستان تاکستان جمع آوری شده که از این رقم بیش از سه میلیارد و ۸۵۸ میلیون تومان در ۱۱ مرکز نیکوکاری شهر تاکستان برای نیازمندان جمع آوری و توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان تصریح کرد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان و محرومان شهرستان تاکستان را با مراجعه حضوری اهدا نمایند البته برای مراجعه غیرحضوری و کمک به نیازمندان نقاط مختلف شهرستان تاکستان کد مهربانی اختصاصی در نظر گرفته شده است.

وی یادآورشد: نیکوکاران می‌توانند برای کمک به نیازمندان ضیا آباد کد مهربانی # ۰۲۸۱۶*۸۸۷۷*، برای کمک به نیازمندان خرمدشت کد مهربانی # ۰۲۸۱۲*۸۸۷۷* و برای کمک به محرومان اسفرورین کد مهربانی # ۰۲۸۱۱*۸۸۷۷* را شماره گیری کنند.

انتهای پیام
captcha