ناآرامی‌های اخیر کشور نتیجه بی‌اعتنایی به حوزه فرهنگی است
کد خبر: 4094425
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

ناآرامی‌های اخیر کشور نتیجه بی‌اعتنایی به حوزه فرهنگی است

رئیس تبلیغات اسلامی کشور گفت: ناآرامی‌های اخیر که در کشور اتفاق افتاد نتیجه بی اعتنایی به حوزه فرهنگی کشور است.

حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس تبلیغات اسلامی کشوربه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس تبلیغات اسلامی کشور، 3 آبان ماه، در دیدار با حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به اینکه در حال حاضر کمتر کسی است که اهمیت کار فرهنگی را درک نکند، اظهار کرد: ناآرامی‌های اخیری که در کشور رخ داد نتیجه بی‌اعتنایی به حوزه فرهنگی است و اگر اقدامات فرهنگی به خوبی و براساس نیاز جامعه انجام‌ می‌شد، هرگز اینگونه اتفاقات در جامعه دینی و اسلامی مشاهده نمی‌شد.

وی با بیان اینکه اگر اهتمام مضاعف به حوزه فرهنگی نداشته باشیم به طور قطع آسیب می‌خوریم، ادامه داد: به طور قطع در مجموعه تبلیغات اسلامی تلاش می‌کنیم که اقدامات فرهنگی با جدیت و اثر بخشی بیشتر انجام شود.

حجت‌الاسلام قمی با تأکید براینکه پشتیبانی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی از اقدامات تبلیغات اسلامی بسیار خوشحال کننده است، ادامه داد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان موجب تجدید عهد و میثاق برای جدیت بیش از پیش اجرای برنامه‌های فرهنگی دینی و ایرانی شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی کشور در پایان تصریح کرد: در آنچه از توان ما بربیاید کوتاهی نمی‌کنیم و امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز اهمیت اقدامات فرهنگی را به خوبی درک کنند.

اهمیت توجه به سخنان رهبری

حجت الاسلام رضا نوری، امام جمعه بجنورد

حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، نیز در ادامه این دیدار با تأکید براینکه مقام معظم رهبری چندین سال قبل از جنگ شناختی هشدار داده بودند، اضافه کرد: حرکت به سمت سخنان و هشدارهای مقام معظم رهبری بسیار دیر انجام می‌شود چرا که مقام معظم رهبری در دراز مدت مباحث فرهنگی و جنگ شناختی را مطرح کردند.

وی با اشاره به اینکه دفاتر نماینده ولی فقیه در استان‌ها یک قرارگاه فرهنگی محسوب می‌شود، تصریح کرد: قرارگاه فرهنگی بدون یار و یاور قرارگاه نمی‌شود و مجموعه‌هایی مانند تبلیغات اسلامی بازوان قرارگاه فرهنگی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه اگر بازوان قرارگاه فرهنگی قوی نباشد کار فرهنگی نیز درست انجام نمی‌شود، تأکید کرد: جا به جایی‌هایی که در تبلیغات اسلامی خراسان شمالی رخ داد تغییرات خوبی را شاهد بودیم که بسیار در اقدامات فرهنگی استان مؤثر است.

انتهای پیام
captcha