مسابقات قرآن و حدیث، طلاب فارس را فراخواند
کد خبر: 4093130
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۲

مسابقات قرآن و حدیث، طلاب فارس را فراخواند

مدیر حوزه‌های علمیه فارس از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و حدیث مراکز حوزوی خبر داد و از طلاب فارس را برای شرکت در این رویداد قرآنی دعوت کرد.

دوازدهمین دوره مسابقات قرآن و حدیث طلابحجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس در گفت‎‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری دوازدهمین مسابقات سراسری قرآن و حدیث مراکز حوزوی ویژه آقایان خبر داد و گفت: طلاب حوزه‌های علمیه فارس هم می‌توانند در این رویداد قرآنی شرکت کنند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ و معارف قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، تفسیر، حفظ و معارف موضوعی، معارف صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه، دعاخوانی و خطابه قرآنی (عربی و انگلیسی) برگزار خواهد شد.

استوار میمندی با یادآوری اینکه مسابقات هر ساله توسط مدیریت قرآن و حدیث حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات در آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه فارس، آخرین مهلت ثبت‌نام در این مسابقات را 25 آبان‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به آدرس http://reg.ismc.ir/rules/294 مراجعه کنند و یا در صورت بروز مشکل با 02533133585 و  02533133573 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha