۱۰۰۰ نیازمند کهگیلویه‌وبویراحمدی صاحب خانه می‌شوند
کد خبر: 4090980
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

۱۰۰۰ نیازمند کهگیلویه‌وبویراحمدی صاحب خانه می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: یک‌هزار نیازمند تحت پوشش این نهاد انقلابی با همکاری سپاه فتح، بنیاد مستضعفان و مسکن و شهرسازی صاحب خانه می‌شوند.

خانه‌های کمیته امداد به نیازمندان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک‌هزار مسکن با همکاری سپاه فتح، بنیاد مستضعفان و مسکن و شهرسازی برای نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تعداد مسکن هم‌اکنون در حال ساخت است، افزود: ساخت سه هزار خانه برای خانواده‌های مددجو در چهار سال نخست دولت سیزدهم در کهگیلویه‌وبویراحمد پیش‌بینی شده که هم‌اکنون ساخت یک هزار واحد آن در دست اجرا است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: سه هزار و 370 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان بدون مسکن و یا زمین برای ساخت خانه هستند.

مبشری تصریح کرد: این تعداد شامل 2 هزار و 85 نفر ساکن مناطق شهری و یک هزار و 285 نفر نیز ساکن روستاهای استان کهگیلویه‌وبویراحمد هستند. 47 هزار و 126 خانوار با جمعیت 113 هزار و 485 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند.

وی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از شهریورماه سال گذشته تا پایان مردادماه امسال، تصریح کرد: در این زمینه بیش از هشت میلیارد و 716 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت پرداخت شده است و 18 هزار و 62 نفر از مددجویان از آموزش‌های خانواده و مشاوره‌ای این نهاد بهره‌مند شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌وبویراحمد پرداخت 86 میلیارد و 349 میلون تومان وام کارگشایی به 9704 نفر از مددجویان را از دیگر اقدامات کمیته امداد در هفته دولت سال گذشته تا پایان مردادماه اعلام کرد و یادآور شد: تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌منظور تأمین هزینه‌های ضروری نیازمندان از جمله تحصیلی، درمان، مسکن، ازدواج و حل مشکلات معیشتی پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha