مرحله مقدماتی کشوری مسابقات اوقاف در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4090547
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

مرحله مقدماتی کشوری مسابقات اوقاف در فارس برگزار می‌شود

مرحله مقدماتی کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف به صورت ضبط تلاوت‌ها در استان فارس برگزار خواهد شد.

سیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارسسیدامیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مرحله مقدماتی کشوری چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات به صورت ضبط تلاوت نفرات برگزیده مرحله استانی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقات مذکور فردا، 18 مهرماه در حرم مطهر سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار خواهد شد، افزود: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان و صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

جلالی با تصریح اینکه فردا از ساعت 9 تا 11:30 مسابقات بخش بانوان اجرا خواهد شد، گفت: در رشته حفظ کل زیبا زارع مؤیدی، فاطمه ابراهیمی و حمیده حسینی؛ حفظ 20 جزء فاطمه محمدی؛ قرائت ترتیل الهام صفری؛ قرائت تحقیق آسیه دهقان و زهرا حسین‌پور در این مسابقات حضور دارند. ضمن اینکه هادی حفظ بخش بانوان زهرا کسرایی و ناظر هم رضوان سهرابی خواهد بود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف فارس اظهار کرد: مسابقات بخش آقایان نیز از ساعت 13 تا 15 در این حرم مطهر با حضور متسابقان مجتبی فیضی حفظ کل؛ مهدی اسدی و یوسف شرفی، حفظ 20 جزء؛ محمدحسن توفیق‌زاده و محمدامیر عباسیان قرائت ترتیل و سیدرضا نجیبی و محمد مهدی روحانی قرائت تحقیق برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه هادی حفظ این بخش نیز به عهده محمود آسن خواهد بود، گفت: تلاوت‌های ضبط شده را به تهران ارسال می‌کنیم و داوری آن در کرمانشاه انجام خواهد شد و به یاری خدا نفرات برتر به مرحله نهایی این دوره از مسابقات که به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha