تخصیص ۴۰ درصد اعتبار عمرانی به مناطق کم‌برخوردار مشهد
کد خبر: 4072330
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

تخصیص ۴۰ درصد اعتبار عمرانی به مناطق کم‌برخوردار مشهد

رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد از تخصیص ۴۰ درصد اعتبارات عمرانی به مناطق کم‌برخوردار خبر داد.

ابراهیم علیزادهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید ابراهیم علیزاده، رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: با توجه به شعار این دوره مدیریت شهری و شورا در خصوص توجه به حاشیه شهر، از اعتبارات کلان عمرانی ۱۰ هزار میلیارد تومانی، حدود ۴۰‌درصد آن برای مناطق کم برخوردار مصوب شد و امیدواریم به همین سمت و سو حرکت کنیم تا در این چهار سال اتفاقات خوبی رخ دهد.

وی افزود: امسال در منطقه سه، ۱۰۵ پروژه تعریف شده که ۸۳ مورد در محدوده کم‌برخوردار است همچنین 33 پروژه آن زودبازده خواهد بود و یکی از مصوبات بسیار مهم شورای ششم، اعتبار 10 میلیارد تومانی پروژه‌های زودبازده برای مناطق مختلف شهری است.

علیزاده بیان کرد: احداث معبر کرانه شمالی، کرانه معبر خیام شمالی، تقاطع غیر همسطح میرزایی رسالت، احداث تقاطع شهدی هریری، تعریض پل دهرود و... از نمونه اقداماتی است که در مناطق کم‌برخوردار انجام خواهد شد.

رئیس کمیسیون حاشیه شهر شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از اقدامات مهم شورا، تصویب طرح‌های تفصیلی است که نوید توسعه روزافزون در این منطقه را می‌دهد و امیدوارم همه مردم از برکات این طرح بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: جز با حرکت جهادی، تلاش شبانه‌روزی و مخلصانه شهردار جوان و همکاران منطقه سه، اتمام پروژه‌های این‌چنینی محقق نمی‌شد لذا از تمامی افراد تشکر می‌کنم و امیدوارم کما فی السابق با قدرت پیش بروند.

 

انتهای پیام
captcha