۴۵ درصد اعتبارات عمرانی بودجه ۱۴۰۱ متعلق به حاشیه مشهد است
کد خبر: 4044157
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

۴۵ درصد اعتبارات عمرانی بودجه ۱۴۰۱ متعلق به حاشیه مشهد است

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با تصویب بودجه ۱۴۰۱ شهرداری مشهد، بیش از ۴۵ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر تعلق گرفت.

ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ایمان فرهمندی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار کرد: یکی از افتخارات بسیار خوبی که امسال برای همه ما افتاده این است که بهار جان‌ها، بهار طبیعت و بهار قرآن همزمان شده و پیوستگی ایجاد کرده است و امیدواریم قرنی خوب در مسیر پیشرفت، توسعه و تعالی به نفع محرومان جامعه شکل بگیرد.

وی ادامه داد:  بیش از ۴۰ جلسه تلفیق و ۶۰ جلسه در کمیسیون‌ها، بودجه شهر برای سال ۱۴۰۱ ریل‌گذاری شده و بیش از ۴۵ درصد اعتبارات عمرانی به حاشیه شهر تعلق گرفت، ۵۰ درصد اعتباراتی مثل بودجه‌های آسفالت، ایمن‌سازی و... که از ابتدا محل دقیق هزینه‌کرد آن مشخص نیست نیز مصوب شد در حاشیه شهر هزینه شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد افزود: این بدان معنا است که ما تعهد خودمان را نسبت به حاشیه شهر انجام می‌دهیم و توجه ویژه‌ای به رفع عقب ماندگی این مناطق داریم، از همکارانم در شهرداری که در این حوزه زحمت کشیده‌اند ممنونم و امیدوارم سربلند باشیم.

فرهمندی ادامه داد: در نوروز امسال پیش‌بینی می‌کنیم خیل عظیم زائران به مشهد سفر کنند که در همین راستا جنبش خوبی در شهر انجام شده و شهر شکل بهاری پیدا کرده است که امیدواریم این حرکت عاملی باشد برای کسانی که به مشهد تشریف می‌آورند تا سفر خوب و ایمنی داشته باشند و از امکانات شهر استفاده کنند.

وی گفت: در آخرین روزهای قرن ۱۴ شمسی هستیم، قرنی که در خودش انقلاب اسلامی ایران، خمینی کبیر و خامنه‌ای عزیز را دید، اگر نام این قرن را سردار سلیمانی بنامیم راه دوری نرفته ایم، در این قرن تفکر انقلابی و ظرفیتش مشخص شد و امیدوارم در روزهای باقی‌مانده نیز شاهد ظهور منجی عالم بشریت باشیم

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد اظهار کرد: آن چیزی که امروز می‌بینیم حاصل زحمات هزاران فرد به نام و گمنامی است که در سال‌های مختلف زحمت کشیده‌اند، شروع این پروژه که در حال افتتاح آن هستیم مربوط به دوره گذشته مدیریت شهری بود و زحمات زیادی برای این شهر کشید شد، امیدواریم در این دوره ما نیز بتوانیم افزوده‌ای بر این دارایی شهر داشته باشیم تا مشکلات مردم را حل و زندگی سهل‌تر و آسان تری به آنها هدیه دهیم.

انتهای پیام
captcha