مهم‌ترین نیت خادمیاران رضوی کمک و خدمت به مردم است
کد خبر: 4036990
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷

مهم‌ترین نیت خادمیاران رضوی کمک و خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: نیت خادمیاران رضوی کمک و خدمت به مردم است و به هر اندازه‌ای که توفیق پیدا کنند این نیت کارساز است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۲۸ بهمن ماه در دیدار با اعضای شورای دبیرخانه کانون خدمت رضوی در استان اظهار کرد: بسیار قدردان خدا باشید که چنین توفیق خدمتی نصیب شما شده است، توفیقی که جوانب مختلفی دارد که همه آن نور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اهمیت گره گشایی از کار مردم، خطاب به خادمیاران رضوی، گفت: نیت شما کمک و خدمت به مردم است و به هر اندازه‌ای که توفیق پیدا کنید این نیت کارساز است.

وی با اشاره به انتساب خادمیاران به حضرت امام رضا(ع)، ادامه داد: آستان قدس رضوی توسعه پیدا کرده و سراسر استان ها را فرا گرفته و باید هم چنین باشد.

عبادی با اشاره به سه جایی که امام رضا(ع) به فریاد انسان می‌رسد که یکی در زمان مرگ و دیگری موقع سوال در قبر و هنگامی است که نامه عمل به دست انسان می‌دهند، بیان کرد: خیلی توفیق بزرگی است که نصیبتان شده است امام رضا(ع) رابطه های بسیار دور را حفظ می‌کند تا جه برسد که شما خادم مستقیم حضرت باشید.

امام جمعه بیرجند با اشاره به جریان دفن حاج شیخ حسنعلی نخودکی در حرم رضوی، تصریح کرد: در آن عالم معنوی و مکاشفه می‌دید حضرت رضا(ع) روی تختی ایستاده بودند و زوار همه از مقابل حضرت(ع) رد می‌شدند، برخی با چهره انسان و برخی با چهره برزخی و به شکل حیوان، فرقی نداشت و حضرت(ع) آنان را از هم جدا نمی‌کرد و دست شان را روی سر همه آنها می‌کشیدند تا همه از رافت حضرت اش بهره مند شوند و بعد از این مکاشفه تصمیم گرفت در مشهد بماند.

انتهای پیام
captcha