امروز ملت ایران در سایه انقلاب در اوج عزت قرار دارد
کد خبر: 4035649
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶
امام‌جمعه رشت:

امروز ملت ایران در سایه انقلاب در اوج عزت قرار دارد

امام‌جمعه رشت پیروی مردم از رهبری و حمایت از جمهوری اسلامی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: «ما می‌توانیم» شعار عملی جمهوری اسلامی ایران است و امروز ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی در اوج عزت قرار دارد.

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی، امام‌جمعه رشت، امروز، 22 بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: مردم ایران همواره در صحنه های انقلاب حضور دارند و حمایت خود از آرمان های انقلاب اسلامی و راه شهدا را اعلام می کنند.

وی انقلاب اسلامی را یار و یاور مستضعفان عالم اعم از مسلمان و غیر مسلمان دانست و افزود: امروز شاکر دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم؛ اگرچه با مشکلاتی نیز مواجه هستیم، اما با مدیریت جهادی و انقلابی همه مشکلات برطرف خواهد شد.

امام‌جمعه رشت پیروی مردم از رهبری و حمایت از جمهوری اسلامی را از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: «ما می‌توانیم» شعار عملی جمهوری اسلامی ایران است و امروز ملت ایران در سایه انقلاب اسلامی در اوج عزت قرار دارد.

وی با بیان اینکه امروز با جنگ روایت ها مواجه هستیم، تصریح کرد: اگر به تبیین دستاوردهای انقلاب نپردازیم، دشمنان در جنگ روایت ها به اهداف شوم خود می رسند، زیرا دشمنان شبانه ‌وزی به دنبال بزرگنمایی مشکلات کشور و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان، ملت ایران را دارای آگاهی و بصیرت و هوشیاری دانست و اضافه کرد: اگرچه ملت ایران همواره توطئه های دشمنان را خنثی می کنند، اما وظیفه داریم اجازه تحریف و تخریب واقعیت ها را ندهیم.

وی نشان دادن ناکارآمدی نظام اسلامی در مقابل، تطهیر رژیم پهلوی را بخشی از توطئه جدید دشمن دانست و تصریح کرد: اگرچه با مشکلات اقتصادی مواجه هستیم، اما جایگاه امروز ایران در تولید و صنعت و کشاورزی و آبرسانی و برق رسانی و گاز و راه تا دورترین روستاها قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رژیم پهلوی ترویج بی حجابی و بی عفتی می کرد، افزود: قبل از انقلاب زن یک کالا بود، اما به برکت جمهوری اسلامی زنان از جایگاه بالای اجتماعی و فرهنگی برخوردار هستند و عزت دارند لذا دشمن در تلاش این این دستاوردها را نادیده بگیرد تا ناامیدی را به مردم تزریق کند.

وی با اشاره به جایگاه علمی جمهوری اسلامی، بیان کرد: مردم ایران همواره پای انقلاب و نظام و رهبر و کشور خود هستند و در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند و به عزت و اقتدار رسیده اند لذا الگوی بسیاری از کشورها شدند.

امام‌جمعه رشت رفع مشکلات کشور را نیازمند روحیه انقلابی و جهادی آحاد ملت به ویژه مسئولان دانست و گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و در مقابل دشمنان بایستیم؛ همچنین مدیران و مسئولانی باید در راس امور قرار گیرند که دست پاک باشند و قلبشان برای کشور و نظام و ملت بنپد، زیرا این انقلاب به سختی به دست آمده و هزینه های سنگینی برای آن پرداخت کردیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دهه پنجم خود را سپری می کند و از عزت و اقتدار برخوردار است، اظهار کرد: باید میراث انقلاب را به آیندگان بسپاریم و با بصیرت و هوشیاری و مقاومت و ایستادگی، نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

انتهای پیام
captcha