جنگ اراده‌ها؛ توطئه جدید دشمن برای ایجاد رخنه در انقلاب
کد خبر: 4033720
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

جنگ اراده‌ها؛ توطئه جدید دشمن برای ایجاد رخنه در انقلاب

امام جمعه رشت، جنگ اراده ها را توطئه جدید دشمن برای ایجاد رخنه در انقلاب دانست و گفت: دشمن بیکار نمانده و به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت و استحاله دینی، فرهنگی و اسلامی ملت ایران است.

آیت الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز، 15 بهمن در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با ابراز گلایه از تورم و گرانی محصولات مورد نیاز مردم، اظهار کرد: اگرچه مهار تورم و ایجاد ثبات در بازار یک روزه و یک ماهه امکان پذیر نیست، اما مردم در رنج هستند و از دولت انتظار داریم حداقل اقدام به تثبیت قیمت ها کند.

وی با بیان اینکه معیشت کارمندان و کارگران باید تامین شود، تصریح کرد: گرانی اقلام ریز و درشت زندگی همه اقشار جامعه را تحت تأثیر قرار داده و آسیب زاست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با فعالان اقتصادی کشور بر اقتصاد مقاومتی تاکید فرمودند، تصریح کرد: نابسامانی اقتصادی کشور نتیجه عدم توجه به اقتصاد مقاومتی و تکیه به واردات محصولات است و لذا دولت باید در راستای منویات رهبری حرکت کند و مشکلات اقتصادی را یکی پس از دیگری از سر راه بردارد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تخصیص اعتبارات خوب به استان گیلان در جریان سفر رئیس جمهور و هیئت دولت، اضافه کرد: حوزه کشاورزی و صنعت و منابع طبیعی و محیط زیست گیلان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

وی وضعیت پسماند سراوان و رودخانه های رشت را نگران کننده دانست و عنوان کرد: امیدواریم تا سال 1401 شاهد اقدامات موثری در جهت رفع آلودگی رودخانه های رشت باشیم.

آیت الله فلاحتی، تخصیص اعتبار 1000 میلیاردی ارتقای زیرساخت های بهداشت و درمام استان را بسیار کارگشا دانست و اضافه کرد: دولت باید نسبت به حوزه راه گیلان توجه ویژه داشته باشد، زیرا گیلان نقش کلیدی در حمل و نقل و ترانزیت کشور دارد.

وی در ادامه به مدیران استان تاکید کرد در انتصابات خود به جوان بودن و انقلابی بودن و ولایتمدار بودن افراد در کنار تخصص و تعهد توجه کنند و یادآور شد: فتنه 88 خط قرمز نظام است و فتنه گران نباید در جایگاه های مدیریتی استان باشند.

امام جمعه رشت یکی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب را توجه به جوانان به ویژه در حوزه های مدیریتی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان در طول 43 سال گذشته همواره برای نابودی نظام اسلامی تلاش کردند، اما بصیرت مردم در سایه ولایت رهبری همه توطئه ها را ناکام گذاشته است.

وی جنگ اراده ها را توطئه جدید دشمن برای ایجاد رخنه در انقلاب دانست و گفت: دشمن بیکار نمانده و به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حاکمیت و استحاله دینی و فرهنگی و اسلامی ملت ایران است تا بتواند بر آنان فائق آید، اما به فضل الهی و هدایت های رهبر انقلاب و وحدت مردم هرگز به اهداف شوم خود نمی رسد.

انتهای پیام
captcha