دوره زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی در اهواز برگزار می‌شود
کد خبر: 4033080
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

دوره زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی در اهواز برگزار می‌شود

دوره زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی از سوی مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه با همکاری دفتر بین‌الملل مدیریت حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

دوره زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی در اهواز برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از خوزستان، دوره زمستانه تربیت مبلغ بین‌المللی از سوی مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه با همکاری دفتر بین‌الملل مدیریت حوزه علمیه خوزستان از ۲۵ تا ۲۹ بهمن ماه در اهواز برگزار می‌شود.

این دوره ویژه طلاب برادر زبان‌دان عربی و دارای سابقه تبلیغ یا آشنا با وضعیت فرهنگی کشورهای عربی منطقه و با هدف تربیت مبلغ بین‌الملل ویژه کشورهای همسایه برنامه‌ریزی شده است.

شرکت‌کنندگان این دوره با مباحثی چون فضای مجازی و قواعد تشکیل و تقویت تیم سازی و شبکه‌های استارتاپی در عرصه دینی و فرهنگی، وضعیت‌شناسی، کتب، ترجمه‌ها و تولیدات محتوایی ویژه کشورهای عربی و آسیب‌شناسی آنها، معرفی دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات دینی جریان‌ساز و شاخص در حوزه کشورهای عربی، مهارت‌ها و بایسته‌های پژوهشی و تهیه محتوا برای مخاطبان کشورهای عربی، مفهوم‌شناسی ضوابط و قواعد ترجمه تخصصی مقالات و کتب به زبان عربی، جریان‌شناسی سلفیه و شیوه‌های تبلیغ آنان در منطقه خلیج فارس و نقش تبلیغ در کشورهای عربی در تحقق تمدن اسلامی آشنا می‌شوند.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوره زمستانه به شماره ۰۹۱۲۴۵۲۷۷۵۷ در پیام رسان واتساپ پیام دهند.

انتهای پیام
captcha