پیش اجلاسیه نماز در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4027937
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

پیش اجلاسیه نماز در شیراز برگزار شد

پیش اجلاسیه نماز همراه با کارگاه آموزشی نماز در آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز برگزار شد.

اجلاسیه نماز، آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز به گزارش ایکنا از فارس، پیش اجلاسیه نماز همراه با کارگاه آموزشی نماز با تدریس حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 21 دی‌ماه در آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز برگزار شد.

این اجلاسیه به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه دوره آموزشی تقویت و تعمیق نماز مدارس به عنوان طرح پیش اجلاسیه نماز توسط کارشناسی قرآن عترت و نماز ناحیه سه و با همکاری کارشناسی ضمن خدمت، ویژه معاونان و مربیان پرورشی مدارس برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس در این اجلاسیه طی سخنانی مبسوط به بیان راه‌های تعمیق نماز و درونی‌سازی ارزش‌های دینی دانش‌آموزان در مدارس پرداخت و گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ نماز را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی خواستار استفاده از راه‌های جدید و مبتکرانه برای جذب دانش‌آموزان به بحث نماز و فرهنگ قرآن شد و گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان نظام اسلامی هستند لذا باید برای تربیت و آشناسازی آنان با مفاهیم دینی تلاش کرد.

محمد کماندار، مدیر آموزش وپرورش ناحیه 3 شیراز نیز در این نشست برپایی نماز را از اولویت‌های مهم پرورشی در مدارس دانست و با تأکید بر تربیت قرآنی و دینی دانش‌آموزان از تلاش‌های صورت گرفته در راستای توسعه سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز تقدیر کرد.

انتهای پیام
captcha