تحقق 85 درصد از تعهد 60 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز همدان
کد خبر: 4011810
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰

تحقق 85 درصد از تعهد 60 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز همدان

مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان از تحقق 85 درصدی تعهد 60 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدارس در سال جاری خبر داد.

محمدحسین مرادی مدیرکل تعمیر تجهیز و نوسازی مدارس استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، محمدحسین مرادی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان، 17 آبان‌ماه در بیست‌وسومین همایش بزرگداشت خیرین مدرسه‌ساز که به‌صورت مجازی هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری خیرین مدرسه‌ساز 60 میلیارد تومان برای ساخت مدارس تعهد کرده‌اند که تاکنون از این مبلغ 85 درصد محقق شده است.

وی با بیان اینکه خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته نیز 44 میلیارد تومان برای این امر تعهد کرده بودند که صد درصد آن محقق شده است، تأکید کرد: حضور در مدرسه به‌عنوان دومین پایگاه اجتماعی و تربیتی بعد از خانواده از اهمیت بسیاری برخوردار است و همین موضوع اهمیت کار خیرین مدرسه‌ساز را نمایان می‌کند. ساخت مدارس صرفاً هزینه نیست و سرمایه‌گذاری بلندمدت برای ساخت شخصیت‌های علمی و انسانی محسوب می‌شود.

مرادی با بیان اینکه در ساخت ۳۱ درصد مدارس تا سال ۹۹ خیرین مشارکت داشته‌اند، یادآور شد: ساماندهی تهویه مدارس در سال‌های اخیر که با شیوع کرونا مواجه شدیم از اهمیت بسزایی برخوردار است که در همین راستا ۱۰۰ فن با مشارکت خیرین خریداری و مدارس نیز به همین منظور تجهیز شده است.

انتهای پیام
captcha