مسجد بین راهی در سه راهی خواجه ـ اهر احداث می‌شود
کد خبر: 4009923
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی:

مسجد بین راهی در سه راهی خواجه ـ اهر احداث می‌شود

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از احداث مسجد در سه راهی خواجه ـ اهر خبر داد و گفت: هیچ مسجد و نمازخانه مناسبی در سه راهی خواجه به طرف اهر وجود ندارد از این رو ساخت یک مسجد و حسینیه در این منطقه در دستورکار قرار گرفته و پیگیر این موضوع هستیم.

حجت الاسلام حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف استان، امروز، 11 آبان‌ماه، در جلسه مشترک با رئیس ستاد اقامه نماز استان، از احداث مسجد در سه راهی خواجه ـ اهر خبر داد و گفت: هیچ مسجد و نمازخانه مناسبی در سه راهی خواجه به طرف اهر وجود ندارد از این رو ساخت یک مسجد و حسینیه در این منطقه در دستورکار قرار گرفته و پیگیر این موضوع هستیم.

وی افزود: اکنون نیازمند اختصاص یک زمین به متراژ حدود 3 هزار مترمربع در این منطقه هستیم که در صورت احداث آن، حتی در آینده می‌توان پمپ بنزین در کنار آن احداث کرد.

حسینی، با تأکید بر این‌که احداث مساجد بین راهی تنها با مشارکت و همت جمعی نهادها اجرا می‌شود، اظهار کرد: مقبره شاه حسین ولی در مسیر چایکنار تبریز که یک مجموعه شبانه روزی دارای حسینیه و سروریس‌های بهداشتی است، به زودی افتتاح می‌شود. این محل به‌عنوان مرکز اخلاق تبریز در کنار قبر عارف توانمند تبریزی خواهد بود.

مدیرکل اوقاف آذربایجان شرقی، از تبدیل مدیران اجرایی امامزاده‌ها به اهل روحانیت خبر داد و گفت: عمده مشکل مساجد بین راهی سطح استان مسائل مربوط به نگهداری است.

انتهای پیام
captcha