ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان منتقل شود
کد خبر: 3999183
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶

ارزش‌های دفاع مقدس به دانش‌آموزان منتقل شود

استاندار فارس با بیان اینکه باید تلاش کنیم ارزش‌های دفاع مقدس در طول دوران تحصیلات به دانش‎‌آموزان منتقل شود، گفت: باید با این مفاهیم ارزشمند آینده تربیتی فرزندان کشور را تضمین کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 30 شهریورماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: باید تلاش کنیم ارزش‌های دفاع مقدس در طول دوران تحصیلات به دانش‎‌آموزان منتقل شود و با این مفاهیم ارزشمند آینده تربیتی فرزندان کشور را تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه آغاز فعالیت مدارس و بوی ماه مهر برای جامعه شادی‌آفرین و نشاط آور است، گفت: این امید و شادی و توجه به نسل آینده را باید به جامعه تزریق کنیم.

استاندار فارس با اشاره به اینکه دغدغه ما کیفیت و نظم و ترتیب آموزشی است، افزود: اگر حضور دانش‌آموزان در مدارس برای آبان‌ماه مدنظر است باید برنامه‌ریزی دقیقی صورت گیرد تا رفت و آمد و امور آموزشی دچار اختلال نشود.

رحیمی با تأکید بر اینکه بازگشایی مدارس باید بر عهده شورای مدارس باشد، گفت: در کنار تحصیل، سلامتی دانش‌آموزان نیز اهمیت دارد و برای بازگشایی مدارس باید با همکاری دانشگاه علوم پزشکی زمینه لازم را فراهم کرد.

استاندار فارس با بیان اینکه گسترش امید و نشاط باید مورد توجه جدی قرار داشته باشد، ادامه داد: امید و نشاط باعث کاهش آسیب‌های فرزندان جامعه می‌شود و برای این منظور می‌توان الگوهای موفق را به دانش‌آموزان معرفی کرد تا باعث تشویق آن‌ها به تحصیل و تلاش برای موفقیت در آینده شود.

وی خطاب به مدیران آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: تا آخرین روز از مسئولیت باید با جدیت به فعالیت‌های خود ادامه دهید و وظایف پدری و معلمی خود را در کنار مسئولیت مدیریت آموزش و پرورش به صورت جدی پیگیری کنید.

انتهای پیام
captcha