دوره تربیت مبلغ «تبیین گام دوم انقلاب» در تبریز برگزار می‌شود
کد خبر: 3995687
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱

دوره تربیت مبلغ «تبیین گام دوم انقلاب» در تبریز برگزار می‌شود

معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی «تبیین بیانیه گام دوم انقلاب» در تبریز خبر داد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، راهکارهایی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در آینده ارائه می‌دهد و برای اینکه جوانان بتوانند به این راهکارها عمل کنند، نیاز است که با آن آشنا شوند.

دوره تربیت مبلّغ حجتالاسلام ذاکر قاسم‌زاده، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی از برگزاری کارگاه آموزشی تبیین «بیانیه گام دوم انقلاب» در تبریز خبر داد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب که در ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد، راهکارهایی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در آینده ارائه می‌دهد و برای اینکه جوانان بتوانند به این راهکارها عمل کنند، نیاز است که با آن آشنا شوند.

وی افزود: در همین راستا، کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی شده تا ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب برای مبلغین تبیین شود و این دوره ویژه مبلیغین، نخبگان و اساتید مدارس علمیه تبریز به مدت سه روز برگزار می‌شود.

قاسم زاده ادامه داد: آشنایی با فرآیند انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مبلغ مفاهیم اسلامی تلقی می‌شود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: استادان و مبلغان در این دوره تربیتی مبانی و مفاهیم فراگرفته و سپس این مفاهیم را به طلاب و سایر اساتید مدارس علمیه در سراسر استان منتقل خواهند کرد که این حرکت یک فعالیت فراگیر فرهنگی به شمار می‌آید.

انتهای پیام
captcha