بانوان در رقم خوردن رویداد‌های مهم مؤثر هستند
کد خبر: 3977445
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

بانوان در رقم خوردن رویداد‌های مهم مؤثر هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر مشارکت بانوان در بخش‌های مختلف، گفت: با نوان در رقم خوردن رویداد‌های مهم مؤثر هستند.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ظهر امروز، ۲۴ خردادماه در نشستی با بانوان فعال فرهنگی و قرآنی استان کرمانشاه در محل سینما آزادی با اشاره به نقش مهم بانوان بر ضرورت مشارکت گسترده بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی تأکید کرد.

وی افزود: بانوان می‌توانند بازوان توانمند اجرایی جامعه باشند چرا که بانوان در طول تاریخ در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نقش حائز اهمیتی داشته‌اند.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه بانوان ایران در برهه‌های سخت و دشواری در تاریخ کشور نشان داده‌اند، اظهار کرد: بانوان کرمانشاه اراده‌ای قوی برای انجام فعالیت‌های سخت و مسئولیت‌های مهم دارند که اعتماد به آنان گره بسیاری از مشکلات را باز خواهد کرد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: توجه به اصل کرامت بانوان و نقش‌آفرینی بی‌بدیل آن‌ها در تربیت نسل آینده مهم است و بر این اساس معتقدیم به نقش‌ها بر اساس اولویت‌ها توجه کنیم.

وی افزود: امروز فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بانوان موفق بوده و فعالیت آن‌ها مؤثر و با کیفیت بوده است.

حجت‌الاسلام قمی تصریح کرد: دین اسلام جایگاهی خاص برای بانوان قائل است و افزون بر والایی نقش مادر بانوان به جایگاهی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی بانوان به خوبی پرداخته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: بانوان توانمند کرمانشاهی برای رسیدن به اهدافشان باید رویکردی شفاف داشته باشند تا بتوانند به حقوقشان در عرصه مختلف دست پیدا کنند.

وی بیان کرد: مشارکت و حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی موجب می‌شود وضعیت جامعه به ویژه بانوان و فعالیت‌های اجتماع یو فرهنگی آنان در آینده بهبود یابد.

حجت‌الاسلام قمی در پایان گفت: نقش تأثیرگذار بانوان در دوران شکل‌گیری انقلاب بی‌بدیل است و باید بستر حضور و فعالیت بانوان در جامعه فراهم آورد تا زمینه مشارکت آن‌ها در عرصه‌های مختلف ایجاد شود.

انتهای پیام
captcha