جزئیات انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس + اسامی كاندیداها
کد خبر: 3962214
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹

جزئیات انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس + اسامی كاندیداها

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس از برگزاری انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی این استان در روز پنج‌شنبه، 19 فروردین‌ماه جاری خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری انتخابات اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی این استان در روز پنج‌شنبه، 19 فروردین‌ماه جاری خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت 9 در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز واقع در كوی زهرا برگزار خواهد شد.

وی افزود:‌ متقاضیان كاندیداتوری در این انتخابات طی روزهای 23 تا 28 اسفندماه ثبت‌ نام كردند و در ایام نوروز سال جاری هم نشست هیئت مدیره اتحادیه تشكل‌های قرآنی استان برگزار شد و در آن افرادی كه به‌عنوان كاندید ثبت‌ نام كرده بودند، تأیید شدند.

اسلامی بیان كرد: در بازه زمانی مذكور، 16 نفر از اعضای مؤسسات و تشكل‌های قرآنی استان برای این انتخابات ثبت‌ نام كرده بودند كه از این تعداد 15 نفر تأیید شدند و تنها یک نفر به دلیل ناقص بودن پرونده ثبت‌ نامی تأیید نشد.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس ادامه داد: از 15 نفر تأیید شده 13 نفر برای هیئت مدیره و سه نفر برای بازرسی تأیید شده‌اند كه به‌عنوان كاندید در این انتخابات حضور خواهند داشت.

وی اظهار كرد: انتخابات مذكور با حضور نماینگانی همچون شیخ‌الرئیسی از وزارت ارشاد و حجت مرادی از اتحادیه تشكل‌های قرآنی كشور برگزار خواهد شد، ضمن اینكه از استان فارس هم نماینده‌ای از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسوی از اداره‌کل تبلیغات اسلامی حضور دارند.

اسلامی با بیان اینكه تمامی مؤسسات و تشكل‌هایی كه شناسه ملی در اداره ثبت دارند، می‌توانند در انتخابات شركت كنند، گفت: بیش از 70 مؤسسه قرآنی در استان فارس عضو اتحادیه استان هستند ولی به‌طور كلی 92 مؤسسه و تشكل قرآنی در استان دارای شناسه ملی هستند.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در پایان اسامی كاندیداهای هیئت مدیره و بازرسی انتخابات پیش‌رو اتحادیه را به شرح ذیل اعلام كرد.

داوطلبان هیئت مدیره:

سیده‌مریم میرزاده از مؤسسه نورالمبین نیریز

اعظم جاوید از مؤسسه ذکرجمیل فارس

محمدحسین سلیمی از مؤسسه نسیم رحمت

مژگان منوچهری از مؤسسه منتظران ظهور گل نرگس

یعقوب خرسند از مؤسسه محمدبن جزری

سیده‌فاطمه حسینی از مؤسسه تسنیم فردوس معرفت

خدابخش سجادی از مؤسسه بوی گل یاس

جهان‌بخش صالحی از مؤسسه قرآن گستر رسول اکرم(ص)

جمال پارسا از مؤسسه مهادا

کاظم مؤذنی از مؤسسه شهید مؤذنی

نجمه پاداش‌نیک از مؤسسه قرآن‌پژوهان اهل قلم

محمد حسین اسلامی از مؤسسه مدینة‌النبی(ص)

داوطلبان هیئت بازرسی:

مریم بنیانی از مؤسسه آوای عقل و عشق

رضوان سهرابی از مؤسسه کوثر

راضیه حیدری از مؤسسه آوای عقل و عشق

انتهای پیام
captcha