ورود میهمانان نوروزی به شیراز ممنوع شد
کد خبر: 3958572
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

ورود میهمانان نوروزی به شیراز ممنوع شد

طبق اعلام فرماندار شیراز از ورود خودروهای غیر پلاك بومی از 25 اسفندماه جاری به این كلان‌شهر ممانعت به عمل خواهد آمد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا امیری، فرماندار شیراز امروز، 19 اسفندماه در نشست ستاد كرونای این كلان‌شهر كه با حضور قاسم‌پور، جاشین استاندار فارس در ستاد مبارزه با كرونا استان و پاك‌نژاد دبیر ستاد برگزار شد، گفت: مردم شیراز میهمان‌نوازند، اما نوروز ۱۴۰۰ دروازه‌های شهر به روی مسافران بسته خواهد بود.

وی با بیان اینكه در راستای اجرای دقیق مصوبات ستاد کرونای استان، از ۲۵ اسفندماه، از ورود خودروها به شیراز جلوگیری خواهیم کرد، افزود: به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از آسیب دیدن مشاغل، بازرسی‌ها از عملکرد اصناف، ادارات، کارخانجات و مراکز تجمع جمعی تشدید خواهد شد.

امیری بیان كرد: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ادامه دارد و کنترل تردد خودروها علاوه بر دوربین های سطح شهر به صورت حضوری نیز انجام خواهد شد.

عبدالرضا قاسم‌پور، جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت كرونا نیز در این نشست گفت: بحران بیماری کرونا یک زلزله اجتماعی و اقتصادی است.

وی با بیان اینكه با هدایت و تدبیر فرماندار شیراز و همت همه دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد کرونا، بحران کرونا در شیراز به‌خوبی مدیریت شده است، گفت: فرهنگ غنی مردم شیراز، باعث شد که فارس و شیراز، عملکرد موفق‌تری نسبت به سایر استان‌ها و شهرستان‌ها در مدیریت بحران کرونا داشته باشد.

قاسم‌پور با تصریح اینكه بازرسی‌ها و کنترل‌های برنامه‌ریزی شده و هدفمند، سهم بسزایی در مدیریت بحران کرونا داشته است، گفت: ابتکارات و راهکارهای استان فارس، منجر به کسب رتبه برتر در سطح کشور شده است که فرمانداری و ستاد شهرستان شیراز نقش اساسی در آن داشتند.

معاون استاندار فارس بیان كرد: در ارتباط با سفرهای نوروزی به شیراز، حتی در صورت ثابت بودن وضعیت رنگ‌بندی، مصوبه ستاد استانی بر ممنوعیت سفر تاکید دارد و از ۲۵ اسفندماه، ورود پلاک‌های غیر بومی به شیراز ممنوع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha