وجود بن‌بست در مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب معنا ندارد
کد خبر: 3950563
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۱

وجود بن‌بست در مسیر توسعه و پیشرفت انقلاب معنا ندارد

امام جمعه تکاب گفت: علی‌رغم تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان راه پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی باز است و به بن‌بست ختم نمی‌شود.

ارسالی امروز | برای مبارزه با دشمن در جنگ ادراکی، سیاست‌های متنوعی تدارک دیدبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام علی رحیمی، امام جمعه تکاب، امروز ۱۰ بهمن با اشاره به فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: بهمن‌ماه، هنگامه پیروزی انقلاب اسلامی و سالروز دهه فجر بهمن ۵۷ است، اکنون و در آغاز سال چهل و سوم انقلاب اسلامی و در کنار برگزاری جشن‌های پیروزی، تصویرسازی صحیح از برکات انقلاب و نظام اسلامی یک ضرورت عقلی و وظیفه شرعی و ملی و انقلابی است.

وی افزود: جریان تحریف از همان ابتدای انقلاب اسلامی دست به کار تحریف بوده و همچنان فعالیت می‌کند.

رحیمی بیان کرد: بخشی از مأموریت جریان تحریف تطهیر نظام آلوده و پلید ستم‌شاهی و تصویرسازی کاذب از آن دوران سیاه بود که با ابزارهای مختلف در حال انجام بوده و با تحریف تاریخ نظام سیاه پهلوی و عناصر اصلی آن، در پی تطهیر سازی کاذب است.

وی ادامه داد: بخش دیگر مأموریت جریان تحریف بزرگ‌نمایی خدمات انجام گرفته در ۵۷ سال دوران پهلوی بوده و همچنین مأموریت دوم جریان تحریف تصویرسازی غلط از ۴۲ سال گذشته به قصد ارائه یک تصویر مبهم و مخدوش از آینده است.

امام‌ جمعه تکاب تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا با القائات کاذب و بزرگ‌نمایی نقاط ضعف و کوچک‌نمایی خدمات انقلاب و نظام اسلامی، حس افتخار به گذشته انقلاب و امید به آینده انقلاب را از مردم به‌ویژه جوانان بگیرد.

وی گفت: برای مقابله با راهبرد دشمن در جنگ ادراکی علیه انقلاب و نظام اسلامی باید سیاست‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی را در قالب‌های هنرمندانه و جذاب تدارک دید و به جنگِ جنگ روانی دشمن رفت.

رحیمی اظهار کرد: فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بهانه خوبی برای ارائه یک تصویر درست از خدمات انقلاب اسلامی است که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

وی افزود: تاکنون ۴۲ سال توانستیم در برابر استکبار ایستادگی کرده و در شئون مختلف به پیشرفت و توسعه برسیم؛ پس حتماً ادامه راه را هم خواهیم توانست.

رحیمی تصریح کرد: علی‌رغم تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان، راه پیش‌روی انقلاب و نظام اسلامی باز بوده و بن‌بست نیست هرچند سنگلاخ و ناهمواری و نابلدی هست؛ ولی این دو با هم منافاتی ندارد و پیشرفت در همین مسیر ممکن است، گذشته روشن هم به ما نشان می‌دهد که می‌توان با شناخت قوت‌ها و ضعف‌ها، به سمت آینده روشن حرکت کرد.

انتهای پیام
captcha