اشتغال 604 نفر از زنان و دختران تحت حمایت در همدان
کد خبر: 3929273
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

اشتغال 604 نفر از زنان و دختران تحت حمایت در همدان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: 604 مورد اشتغال با هزینه 15 میلیارد و 100 میلیون تومان برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد از ابتدای سال جاری راه‌اندازی شده است.

اشتغال 604 نفر از زنان و دختران تحت حمایت در همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، شهرام عابدی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: 416 مورد اشتغال با پرداخت 13 میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساکنان مناطق محروم راه‌اندازی شده است.
وی بابیان اینکه از ابتدای سال جاری 604 مورد اشتغال برای زنان و دختران تحت حمایت این نهاد راه‌اندازی شده است، گفت: 15 میلیارد و 100 میلیون تومان در این زمینه تسهیلات پرداخت‌شده است.
عابدی بابیان این مطلب که آموزش مددجویان مستعد، کوشش در جهت ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی، دانش فنی و مهارت حرفه‌ای آن‌ها و شناسایی ظرفیت‌ها و امکانات مناطق مختلف استان از فعالیت‌های واحد اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همدان است، گفت: 714 مورد اشتغال در مناطق روستایی نیز با هزینه کرد 24 میلیارد و 200 میلیون تومان امسال راه‌اندازی شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان همچنین بیان کرد: هدایت مددجویان به سمت اجرای طرح‌های کوچک اقتصادی و خوداشتغالی، نظارت فنی و مدیریتی قبل، حین و بعد از اجرای طرح‌های اشتغال و تعامل با کارفرمایان و صاحبان صنایع به‌منظور به‌کارگیری مددجویان در بنگاه‌های مربوطه از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد است.

انتهای پیام
captcha