بازسازی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در فارس
کد خبر: 3903307
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۶

بازسازی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ در فارس

معاون اجرایی سپاه فجر فارس با اشاره به برنامه‌ریزی‌های سپاه برای چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: در این راستا بازسازی عملیات‌های کربلای ۴ و ۵ و والفجر ۸ را در دستور کار داریم که با ستاد کل نیرو‌های مسلح رایزنی خواهیم کرد تا نمایش چندرسانه‌ای بسیار مناسب را برای این کار اجرا کنیم.

به گزارش ایکنا از فارس، قاسم علی‌پور، معاون اجرایی سپاه فجر فارس، عصر شنبه، 17 خردادماه در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان  که با موضوع چهل سالگی دفاع مقدس برگزار شده بود، گفت: همه تلاشمان باید این باشد که نسبت به سنوات گذشته برنامه‌های بزرگداشت دفاع مقدس را بهتر برگزار کنیم و اگر نواقصی است آن‌ها را برطرف کنیم.

وی افزود: آنچه که در مجموعه نسل جوان و دانشگاهی احساس می‌کنیم، تکلیف ما را برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر می‌کند لذا در معرفی موضوع دفاع مقدس هنوز جای خیلی کار است.

علی‌پور به برنامه‌ریزی‌های سپاه درباره چهلمین سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در سپاه برای خود در همه مقاطع تکلیف کردیم تا برنامه‌هایی از سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج گرفته تا ستاد استان اجرا کنیم.

معاون اجرایی سپاه فجر فارس ادامه داد: بنا داریم مانند روال گذشته علاوه بر اجرای برنامه‌های روتین مانند تجلیل از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا و جانبازان و ایثارگران و غبارروبی گلزارهای شهدا و غیره، در بحث تولید محتوا هم ورود خوبی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در رأس این فعالیت‌ها بازسازی عملیات‌های کربلای 4 و 5 و والفجر 8 را در دستور کار داریم که با ستاد کل نیروهای مسلح رایزنی خواهیم کرد تا یک نمایش چند رسانه‌ای بسیار مناسب را برای این کار اجرا کنیم.

علی‌پور، تجربه موفق نمایش چند رسانه‌ای «فصل شیدایی» را در این رابطه یادآور شد و گفت: با توجه به این تجربه موفق، تلاش می‌کنیم تا پیام و ارزش‌های دفاع مقدس را در قالب ابزار هنر به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام
captcha