شهرکرد نیازمند یک مدیریت تحول‌ساز است
کد خبر: 3900468
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹

شهرکرد نیازمند یک مدیریت تحول‌ساز است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه شهرکرد به طور ویژه نیازمند مدیریت و کار پرشتاب است، افزود: شهرکرد نیازمند یک مدیریت تحول‌ساز است، شهرکرد شهر پراستعداد و پرظرفیتی است و مهیاست برای اینکه این ظرفیت‌ها، استعداد‌ها و موقعیت‌ها فعال شود.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری، ۳۱ اردیبهشت‌ماه در دیدار شهردار جدید شهرکرد، با تبریک روز شهرکرد، گفت: این روز فرصت بسیار مغتنمی است که قدری بیشتر بر وظایف و بایدها ونباید‌ها تمرکز کنیم و به نوعی از یکنواخت بودن و یکنواخت حرکت کردن و مدیریت یکنواخت عبور کرد.

وی با بیان اینکه شهرکرد به طور ویژه نیازمند مدیریت و کار پرشتاب است، افزود: شهرکرد نیازمند یک مدیریت تحول‌ساز است، شهرکرد شهر پراستعداد و پرظرفیتی است و آمادگی دارد و مهیاست برای اینکه این ظرفیت‌ها، استعداد‌ها و موقعیت‌ها را فعال کنیم و آن شأنیت که شهرکرد بالقوه دارد را به فعلیت برسانیم.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: شورای شهر واقعا یک پارلمان شهری است، یک موقعیت قابل توجه دارد و می‌تواند در همه عرصه‌ها نقش بیافریند، می‌تواند کار بکند، خلاقیت‌ها، ابتکار‌ها و نوآوری‌ها را به کار بگیرد، نگاه به مجموعه شورای شهر و تبعا شهردای به عنوان جایی که باید زیر نظر شورای شهر و با سیاست‌های شورای شهر حرکت کند، بسیار زیاد است، انتظارات خیلی زیاد و نگاه‌ها به این‌جا بسیار فراوان است.

وی اظهار کرد: روز شهرکرد فقط روز اینکه بنشینیم و بگوییم و تعریف کنیم و فقط به این چیز‌ها نباید بسنده کرد، روز شهرکرد را باید به یک فرصت خوب تبدیل کرد و از این فرصت استفاده و برای باید‌ها و نبایدها، باید برای قوت‌ها و ضعف‌ها استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: روز شهرکرد را به روز رساندن شهرکرد به اوج تبدیل کنیم و بنشینیم روی این فکر بکنیم، سال‌های گذشته اگر کسی روی این معنا حرفی زده است ببینیم چه گفته شده است، اگر نظرات و آراء خواسته شده ببینیم چه بوده، کارگروه‌های ویژه اختصاص بدهیم که بنشینند این‌ها را بررسی کنند.

وی اضافه کرد: نسبت به مسئله این ایام و کرونا و این مسائلی که با آن مواجه هستیم باید حتما مراقبت بشود، ستاد کرونا دقت بکند، برنامه‌های قابل توجهی را حتما داشته باشد، چون در همسایگی خوزستان هستیم، نگرانی نسبت به این معنا زیاد است، اگر به یک جا‌های نامطلوب برسد تبعا مشکلات روانی و خیلی مسائل دیگر در پی دارد لذا همه باید کمک کنیم.

وی خطاب به شهردار جدید شهرکرد، گفت: شما باید با یک نگاه تحول آفرین و یا یک نگاه نو ورود پیدا بکنید و هرچه می‌توانید از نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها، ابتکارات، ایده‌ها و نظریه پردازی‌ها استفاده کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان با تاکید بر اینکه باید شورای شهر و شهردار مستقلی باشید، خاطرنشان کرد: اعمال نفوذ روی شما نشود، و نباید افرادی، جاهایی، جناح‌هایی و گروه‌هایی سلایقشان را بر شما تحمیل و با این تحمیل سلایق، مشکلات بسیاری برای شما و شهر ایجاد کنند.

انتهای پیام
captcha