مؤسسات قرآنی در زمان بحران نیازمند حمایت هستند
کد خبر: 3883712
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰

مؤسسات قرآنی در زمان بحران نیازمند حمایت هستند

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه با اشاره به تعطیلی مؤسسات قرآنی این استان از ابتدای اسفندماه به علت شیوع کرونا، گفت: مؤسسات قرآنی امروز و در زمان بحران نیازمند حمایت از جانب مسئولان هستند.

حجت‌ محمودی، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به تعطیلی مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان کرمانشاه از ابتدای اسفندماه به علت شیوع کرونا، اظهار کرد: این احتمال وجود دارد که مؤسسات و تشکل‌های قرآنی این استان تا پایان اردیبهشت‌ماه نیز تعطیل باشند؛ چراکه اولویت مؤسسات قرآنی سلامت قرآن‌آموزان است.

وی با اشاره به تلاش مؤسسات در زمان‌ بحران برای ادامه چرخه آموزشی خود، افزود: برخی مؤسسات و مراکز قرآنی استان نسبت به راه‌اندازی کلاس‌های آنلاین و رفع اشکال قرآنی ویژه قرآن‌آموزان مؤسسات خود در ایام تعطیل به‌منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اقدام کرده‌اند که این خود نشان از تلاش خدمتگزاران قرآنی استان دارد.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی کرمانشاه با اشاره به زحمات فعالان قرآنی استان، گفت: امروز که مؤسسات و نهادهای قرآنی استان کرمانشاه به سبب جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند در این ایام نیاز به حمایت از جانب مسئولان امر دارند.

محمودی تصریح کرد: فراموش نکنیم مدیران و مسئولان مؤسسات قرآنی در لحظات بحران همواره در کنار مردم بوده‌اند و عملاً از هیچ خدمت و زحمتی دریغ نکرده‌اند و امروز که خود نیز با بحران مواجه‌اند انتظار حمایت دارند؛ چرا که تعطیلی چند ماهه مؤسسات و مراکز قرآنی صدمات مالی بسیاری برای آنان به همراه دارد.

وی گفت: سال 98 با تمام دغدغه‌هایش به پایان رسید، امیدواریم سال جدید برای ملت ایران به‌ویژه خدمتگزاران عرصه قرآنی سالی همراه با سلامتی و برکت باشد.

انتهای پیام
captcha