راهپیمایی حماسی 9 دی در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 3867683
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

راهپیمایی حماسی 9 دی در اردبیل برگزار شد

گروه اجتماعی- راهپیمایی عظیم و حماسی 9 دی، امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مردم بابصیرت و ولایتمدار استان اردبیل برگزار شد.

راهپیمایی حماسی 9 دی در اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، راهپیمایی عظیم و حماسی 9 دی، امروز همزمان با سراسر کشور با حضور مردم بابصیرت و ولایتمدار استان اردبیل برگزار شد و همه آمدند تا وفاداری خود به انقلاب، نظام و رهبری را به نمایش بگذارند.

در این راهپیمایی حماسی که مملو از بصیرت مردمی آگاه بود، شرکت‌کنندگان با شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت‌فقیه» و «مرگ بر فتنه‌گر» پاسخ دندان‌شکنی به فتنه‌گران و بدخواهان نظام دادند.

مردم بابصیرت اردبیل با سر دادن شعارهایی علیه فتنه‌گران تفرقه‌افکنان و با محکوم کردن حرمت‌شکنی فتنه‌گران در عاشورای 88 با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌ها و آرمان‌های آن تجدید میثاق کردند.

مسیرهای راهپیمایی در استان مملو از جمعیتی بود که از مرد و زن، پیر و جوان، کوچک و بزرگ و از هر قشری آمده بودند تا تمامی اقدامات فتنه‌گران و دشمان نظام را محکوم کرده و حماسه عظیم 9 دی را که نماد آگاهی و بصیرت ملت است را گرامی بدارند.

حضور حماسی ملت در راهپیمایی 9 دی، روزی که دست‌ها برای بیعت به سمت ولایت رفت تا حماسه‌ای ماندگار در تقویم کشور ثبت شود، به قدری باشکوه بود که بار دیگر پشتیبانی ملت از ولایت فقیه به دشمنان اثبات شد.

راهپیمایی عظیم 9 دی همزمان با مرکز استان در شهرها و مناطق مختلف استان نیز با حضور حماسی مردم برگزار شد و مردم از هر قشری و گروهی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند تا بار دیگر زمینه برای یاس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب فراهم شود.

انتهای پیام
captcha