مشارکت خیر هرمزگانی در ساخت مدرسه ۲ و نیم میلیارد تومانی
کد خبر: 3867108
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

مشارکت خیر هرمزگانی در ساخت مدرسه ۲ و نیم میلیارد تومانی

گروه اجتماعی ــ برای ساخت مدرسه ۶ کلاسه زنده‌یاد منیژه متین در روستای کنار اسماعیل میناب، ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه شده که اعتبارات آن به‌صورت مشارکتی توسط خیر نیک‌اندیش و اعتبارات اداره‌کل نوسازی هرمزگان تأمین شده است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سید‌فخرالدین هاشمی، سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، صبح امروز، ۷ دی‌ماه در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه شش کلاسه زنده‌یاد منیژه متین در روستای کنار اسماعیل میناب، گفت: مدرسه شش کلاسه زنده‌یاد منیژه متین یکی از مدارس تخریبی بود که با زیربنای ۶۵۰ مترمربع شامل ساختمان آموزشی، نمازخانه، سرایداری و سرویس‌های بهداشتی احداث شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت این مدرسه ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: اعتبارات احداث این پروژه به‌صورت مشارکتی توسط خیر نیک‌اندیش و اعتبارات اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان تأمین شده است.

سرپرست اداره‌کل نوسازی هرمزگان ادامه داد: تعداد زیاد مدارس تخریبی در شهرستان میناب نشان از یک عقب‌ماندگی تاریخی در حوزه مدرسه‌سازی در این شهرستان دارد.

هاشمی با اشاره به اینکه با تخصیص اعتبارات، همه مدارس نیمه تمام خیرساز در شهرستان میناب تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تعداد زیادی پروژه از محل اعتبارات دولتی شروع شده و عملیات اجرایی پروژه‌های متعدد خیرساز طی ماه‌های اخیر در سطح شهرستان میناب آغاز شده است و در دو سال آینده بخش قابل توجهی از مدارس تخریبی این شهرستان نوسازی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha