امنیت توسعه یافته با مشارکت مردم پایدار خواهد ماند
کد خبر: 3847495
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷

امنیت توسعه یافته با مشارکت مردم پایدار خواهد ماند

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینكه ایجاد امنیت پایدار و توسعه یافته، فقط با مشارکت مردم پایدار و با ثبات خواهد ماند، خواستار همكاری مردم در این زمینه شد.

به گزارش ایكنا از فارس، احمدرضا استوار، معاون هماهنگ‌كننده نیروی انتظامی فارس امروز، 13 مهرماه در برنامه زنده تلوزیونی نگاه روز گفت: ایجاد امنیت پایدار و توسعه یافته، فقط با مشارکت مردم پایدار و با ثبات خواهد ماند و همواره ما محتاج مردم هستیم که به ما یاری دهند تا در ماموریت‌ها به خوبی موفق باشیم.
وی با بیان اینكه جرایم فضای مجازی در 6 ماهه نخست امسال نسبت به‌مدت مشابه سال قبل، با رشد 158 درصدی روبه رو بوده است، گفت: طی این مدت کشف پرونده‌های سایبری 49 درصد افزایش نشان می‌دهد.
معاون هماهنگ‌كننده ناجا فارس افزود: می‌طلبد ما در عمق دادن به آموزش‌های همگانی فعالیت خوبی داشته باشیم تا بتوانیم جامعه امن را در فضای مجازی داشته باشیم.
استوار بیان كرد: تجربه نشان داده بین آموزش همگانی و پیشگیری از جرم و بزهکاری یک رابطه معنادار قوی وجود دارد و هرچقدر مردم نسبت به این محیط، آگاهی و اطلاعات بیشتری داشته باشند در پیشگیری از جرم و بزه می‌توانند موفق‌تر عمل کنند.
معاون هماهنگ‌كننده نیروی انتظامی فارس یادآور شد: اولین هدیه‌ای که می‌توانیم به مردم بدهیم و شرمنده خون شهدا و ایثارگران نشویم، امنیت پایدار و توسعه یافته‌ای است که ان‌شاءالله بتوانیم هم در فضای حقیقی و هم مجازی برای مردم فراهم کنیم.
وی با اشاره به اینكه احساس امنیت از خود امنیت مهم‌تر است، گفت: نیروی انتظامی از نقطه سفر مرزی تا مراکز شهرها و خانه‌ها امنیت را به سفره مردم آورده است.
استوار افزود: مركز مشاوره پلیس فارس با تلاش مضاعف و خستگی ناپذیر توانسته است 70 درصد از پرونده‌های ارجاع شده به آن مركز را به صلح و سازش تبدیل كند.
معاون هماهنگ‌كننده ناجا بیان كرد: سامانه 197 و 110 خدماتی بدون هزینه است كه شهروندان می‌توانند شبانه روز هرگونه انتقاد، پیشنهاد و تقدیر خود را از نیروی انتظامی اعلام كنند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha