اعلام برنامه‌های تیپ 37 زرهی در هفته دفاع مقدس/ قدردان پایمردی‌های ایثارگران باشیم
کد خبر: 3844235
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

اعلام برنامه‌های تیپ 37 زرهی در هفته دفاع مقدس/ قدردان پایمردی‌های ایثارگران باشیم

گروه اجتماعی ـ رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی شیراز به‌ مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌های این تیپ در طول این ایام را تشریح كرد و گفت: برنامه‌هایی نظیر محافل انس با قرآن، یادواره شهدای گچساران، برپایی مسابقات فرهنگی و غیره در طی این ایام برگزار می‌شوند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام شهباز فضلی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی امروز، اول مهرماه در جمع خبرنگاران با تبریك فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به تمامی دلاورمردان و رزمندگان سلحشور و شجاع ایران اسلامی، امنیت و آسایش موجود در این کشور را نتیجه از خودگذشتگی‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مخلص و فداکار و شهدای گلگون کفن دانست و افزود: ملت بزرگ ایران باید همواره پشتیبان و قدردان این شجاعت‌ها و پایمردی‌ها باشند.
وی افزود: تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی همواره شاهد شجاعت، رشادت، غیرت، مردانگی و ایثار مردان دلیر خود است که در این میان هشت سال دفاع مقدس بر تارک بلند تاریخ حماسه و ایستادگی می‌درخشد .
فضلی با بیان اینکه بر ماست به عنوان حافظان ارزش‌های دوران دفاع مقدس تمام تلاش و توان خود را در جهت برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم و برنامه‌های هفته دفاع به کار ببندیم، به تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این تیپ پرداخت.
وی به حضور یگان‌های نمونه تیپ 37 زرهی در مراسم رژه باشكوه یگان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه فارس در روز 31 شهریور در آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: صلابت و آمادگی نیروهای پرافتخار مسلح جمهوری اسلامی ایران در این مراسم به نمایش گذاشته شد.
رئیس عقیدتی ـ سیاسی تیپ 37 زرهی، مهم‌ترین برنامه‌های تیپ در این ایام را اعزام سخنران نظامی به مدارس و مساجد شهر شیراز در جهت تبیین هشت سال رشادت، دلاورمردی و ایثارگری رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، شرکت فرماندهان و مسئولین و کارکنان این تیپ در مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا، شرکت گسترده کارکنان یگان و خانواده‌های آنان در نماز دشمن‌شکن جمعه، برگزاری محافل معنوی و روحانی انس با کلام وحی با عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اعلام كرد.
وی ادامه داد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در طول این هفته، برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوعات مربوط به دفاع مقدس شامل مقاله‌نویسی، عکس، شعر و .. ، برگزاری مسابقات ورزشی، تقدیر از سربازان نمونه در مراسم صبحگاه تیپ، همایش پیاده‌روی خانواده‌های كاركنان، جلسات سخنرانی و بیان خاطرات جبهه و جنگ و دفاع مقدس برای نسل جوان توسط یادگاران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و همچنین آذین‌بندی و نصب بوم و پلاکارد و ... در سردرب، اطراف و داخل پادگان از دیگر برنامه‌های این تیپ در ایام هفته دفاع مقدس است.
فضلی در پایان با اشاره به جایگاه والای شهدای گلگون کفن گفت: شهادت را می‌توان کامل‌ترین جلوه ایثار دانست. شهادت نقطه اوج و مرتبه کمال و سیر صعودی یک مجاهد و برترین صورت تحقق ایثار است و در این هفته دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران و تجلیل از زحمات این عزیزان و همچنین برگزاری یادواره شهدای والامقام شهرستان گچساران از دیگر برنامه‌های تیپ 37 زرهی خواهد بود.
انتهای پیام

captcha