خرد جمعی را برای ساماندهی مراكز حوزوی به كار گیریم
کد خبر: 3844221
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

خرد جمعی را برای ساماندهی مراكز حوزوی به كار گیریم

گروه معارف ـ مدیر حوزه‌های علمیه فارس با بیان اینكه مركز مدیریت حوزه‌های علمیه با خرد جمعی، قوانینی را برای ساماندهی نظام روحانیت مصوب كرده، خواستار اجرای دقیق این قوانین و به كارگیری خرد جمعی برای ساماندهی این مراكز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، نخستین جلسه مدیر جدید حوزه‌های علمیه استان فارس با کارکنان این مركز امروز، اول مهرماه در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه استان فارس برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی، مدیر حوزه‌های علمیه فارس در این جلسه با یادآوری روایتی از امام صادق(ع) در كتاب بحارالانوار گفت: شیعیان جایگاه ویژه‌ای در روز قیامت دارند، پس قطعاً کسانی که در خدمت دین خدا و اولیای حق هستند، جایگاه بالایی دارند.
وی بر اهمیت تكریم ارباب رجوع در مراكز حوزوی فارس تأكید كرد و گفت: طلاب و روحانیان در جایگاهی قرار گرفته‌اند كه جایگاه خدمت به امام عصر(عج) است و باید در تمام برخوردهای خود با مردم چنین چیزی را مدنظر قرار دهیم.
استوار میمندی همچنین خواستار حفظ نظم و برنامه‌ریزی دقیق در امور حوزه‌های علمیه استان شد و گفت: باید تلاش كنیم تا با همدلی تمام سعی خود را در انجام امور محوله داشته باشیم.
مدیر حوزه‌های علمیه فارس بیان كرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با خرد جمعی، قوانینی را برای ساماندهی به نظام روحانیت مصوب کرده، لذا باید خود را ملزم به اجرای قوانین كنیم و خرد جمعی را برای ساماندهی مراكز حوزوی به كار گیریم.
وی با بیان اینكه استان فارس ظرفیت‌های بسیار بزرگی دارد، خواستار استفاده از این ظرفیت‌ها به‌منظور اعتلا و ارتقای جایگاه این استان شد.
انتهای پیام

captcha