جمع‌آوری 31 میلیارد تومان كمك‌‌های مردمی از سوی مراكز نیكوكاری فارس
کد خبر: 3844094
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷

جمع‌آوری 31 میلیارد تومان كمك‌‌های مردمی از سوی مراكز نیكوكاری فارس

گروه اجتماعی ــ مدیرکل كمیته امداد فارس از جمع‌آوری 31 میلیارد تومان کمک‌های مردمی از سوی مراکز نیکوکاری اسان فارس در شش‌ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 31 شهریورماه در آیین افتتاح سومین مرکز نیکوکاری شهرستان پاسارگاد که با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان برگزار شد، از جمع‌آوری 31 میلیارد تومان کمک‌های مردمی توسط مراکز نیکوکاری استان در شش ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد و گفت: مردم نیک‌اندیش شهرستان پاسارگاد از مبلغ مذکور، 329 میلیون و 500 هزار تومان به مراکز نیکوکاری این شهرستان کمک کردند.
وی، نقش این مراکز را در امر محرومیت‌زدایی بسیار پررنگ و بی بدیل برشمرد و گفت: مراکز نیکوکاری به عنوان پایگاه‌های مردمی به نیازمندان خدمت کرده و قطعا اثری ماندگار در محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین به جا می‌گذارند.
بذرافشان اضافه کرد: سیاست‌های مراکز نیکوکاری باید به سمت خدمات ماندگار و پایدار همچون مسکن، اشتغال، جهیزیه و تامین مایحتاج ازدواج جوانان در کنار مباحث معیشتی گام بردارد.
مدیركل كمیته امداد فارس در ادامه به نوع عملکرد مراکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: هیئت‌های عامل مراکز نیکوکاری به عنوان نمایندگان امداد افراد نیازمند را شناسایی و مساعدت‌های مردمی را به‌صورت وجوه نقد، کالا و کمک‌های مستقیم خیرین به ولی نعمتان تقدیم می‌کنند.
انتهای پیام

captcha