راه‌اندازی مركز تخصصی مشاوره فضای مجازی در شیراز
کد خبر: 3843195
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

راه‌اندازی مركز تخصصی مشاوره فضای مجازی در شیراز

گروه اجتماعی ـ مسئول فضای مجازی سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از راه‌اندازی مركز تخصصی مشاوره فضای مجازی خبر داد و گفت: این مركز در سه حوزه مشاوره روانشناسی، خانواده و حقوقی و قضایی فعالیت می‌كند.

به گزارش ایكنا از فارس، محسن هاشمی، مسئول فضای مجازی سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 27 شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز گفت: چند كار ابتكاری در حوزه فضای مجازی توسط این ناحیه از سپاه انجام شده است كه از جمله آن‌ها می‌توان به برپایی اردوی جهادی تخصصی فضای مجازی، اعزام مشاوران و روانشناسان، سرگرم‌سازی كودكان، برگزاری كارگاه‌های آموزشی سواد رسانه‌ای، تولید محتوا اشاره كرد.
وی همچنین از راه‌اندازی مركز تخصصی مشاوره فضای مجازی با عنوان «طلیعه سوم» خبر داد و گفت: این مركز در سه حوزه مشاوره روانشناسی، خانواده و حقوقی و قضایی فعالیت می‌كند.
هاشمی شماره‌های 09367804854، 09054672834 در نرم‌افزارهای واتس‌آپ، سروش و ایتا را شماره مشاوران حقوقی و قضایی اعلا كرد كه اقشار مختلف مردم می‌توانند از آنان مشاوره حقوقی بگیرند.
وی در پایان گفت: با تلاش‌های انجام شده تلاش كردیم تا استان فارس تبدیل به قطب سواد رسانه‌ای در كشور شود به طوری كه در 6 ماهه اول سال جاری، توانستیم برای 10 هزار نفر آموزش سواد رسانه‌ای برگزار كنیم.
انتهای پيام

captcha