مرمت 256 منزل سیل‌زده در منطقه سعدی شیراز
کد خبر: 3843193
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

مرمت 256 منزل سیل‌زده در منطقه سعدی شیراز

گروه اجتماعی ـ مسئول بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با بیان اینكه اولویت حركت‌های جهادی این ناحیه، محرومیت‌زدایی در مناطق كمتر برخودرار است، از مرمت 256 منزل سیل‌زده در منطقه سعدی به‌همت جهادگران این ناحیه خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حسینعلی قلباش، مسئول بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 27 شهریورماه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: بسیج سازندگی در دو موضوع مدیریت اقتصاد مقاومتی و مدیریت حركت‌های جهادی در این هفته فعالیت می‌كند.
وی با بیان اینكه اولویت حركت‌های جهادی، محرومیت‌زدایی در مناطق كمتر برخودار است، افزود: سپاه احمدبن موسی(ع) یكی از نواحی پیشرو در سطح كشور در بحث فعالیت‌های محرومیت‌‍زدایی است.
قلباش با تصریح اینكه در سال گذشته 150 منزل محرومان در منطقه شرق شیراز به‌همت گروه‌های جهادی این ناحیه از سپاه مرمت شد، گفت: بعد از وقوع سیل در فروردین‌ماه امسال در منطقه سعدی، 256 منزل سیل‌زده از تاریخ 6 فروردین تا 6 تیرماه به‌همت گروه‌های جهادی این ناحیه از سپاه مرمت شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از افتتاح مركز اشتغال و كارآفرینی در هفته آینده خبر داد و گفت: تلاش می‌كنیم تا با اعطای تسهیلات و بازاریابی برای افراد بیكار، مشكل اشتغال آنان را حل كنیم.
وی با بیان اینكه در موضوع كارگاه خیاطی تبدیل به یك قطب شده‌ایم و آمادگی به كارگیری 200 خیاط را داریم، گفت: 25 گروه جهادی در سپاه احمدبن موسی(ع) در فعالیت‌های عمرانی و غیرعمرانی فعالیت می‌كنند.
قلباش، فعالیت‌هایی نظیر تعمیر و ساخت منزل محرومان، ساخت خانه عالم، احداث و مرمت مساجد و توزیع سبدهای معیشتی را از جمله اقدامات محرومیت‌زدایی این ناحیه از سپاه اعلام كرد و گفت: در سال گذشته بیش از 5000 سبد معیشتی میان نیازمندان شرق شیراز توزیع شد كه امسال هم این كار انجام خواهیم داد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز ادامه داد: در آستانه بازگشایی مدارس توزیع 2 هزار لوازم‌التحریر و تأمین البسه 200 دانش‌آموز را در دستور كار داریم.
انتهای پیام

captcha