ارزش‌های اسلامی در رفتار مدیران قابل مشاهده باشد
کد خبر: 3842857
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

ارزش‌های اسلامی در رفتار مدیران قابل مشاهده باشد

گروه اجتماعی ـ جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس با تأكید بر اهمیت توجه به ارزش‌های اسلامی در جامعه اسلامی گفت: ارزش‌های اسلامی و جنبه دینی باید در رفتار و اعمال مدیران برجسته و قابل مشاهده باشند.

به گزارش ایكنا از فارس، آئین معارفه معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فجر امروز، 26 شهریورماه با حضور سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر و حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
بوعلی در این آئین با تأکید بر اینکه ارزش‌های اسلامی و جنبه دینی باید در رفتار و اعمال مدیران برجسته و قابل مشاهده باشند، گفت: ارزیابی عملکرد مسئولان و مدیران، رصد فرآیند کارها و ماموریت‌ها و ارائه گزارش به فرماندهی از وظایف مهم معاونت بازرسی و تعالی فرماندهان در سپاه است.
جانشین فرماندهی سپاه فجر تأکید کرد: مدیرانی می‌توانند تصمیم درست و به موقع بگیرند که در رده‌های زیر مجموعه حضور و بر فعالیت‌ها نظارت داشته باشند و این باعث اِشراف بر فرآیندها و راهگشایی در کارها می‌شود.
یادآور می‌شود، در این مراسم سرهنگ پاسدار حسن عبدالله‌زاده به‌عنوان معاون بازرسی و تعالی فرماندهان سپاه فجر استان فارس معرفی شد.
انتهای پیام

captcha