رشادت‌های رزمندگان و شهدا با زبان هنر به جوانان منتقل شود
کد خبر: 3842638
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۷

رشادت‌های رزمندگان و شهدا با زبان هنر به جوانان منتقل شود

گروه اجتماعی- فرماندار یزد با بیان اینکه مفاهیم جهاد و شهادت باید با ظرافت و حساسیت زیادی به نسل جوان منتقل شود گفت: با زبان هنر می‌توان بسیاری از رشادت‌ها و دلاورمردی رزمندگان و شهدای دفاع مقدس را با این نسل به اشتراک گذاشت.

رشادت‌های رزمندگان و شهدا با زبان هنر به جوانان منتقل شودبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد رستگاری، فرماندار یزد 25 شهریورماه در نشست هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان یزد اظهار کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس ۱۸۰ عنوان برنامه مختلف فرهنگی، بصیرتی، ورزشی و عمرانی در سطح شهرستان یزد اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود افزود: در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروی‌های مسلح استان یزد از جمله سپاه و نیرو‌های انتظامی، اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

فرماندار یزد با تاکید بر اینکه برنامه‌های امسال دفاع مقدس با کیفیت و شکوه خاصی برگزار می‌شود ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های بصیرتی و معرفتی، برگزاری شب شعر و خاطره با محوریت جهاد و شهادت، اجرای ویژه برنامه در باغ موزه دفاع مقدس و ... از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در یزد است.

رستگاری به ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جامعه پرداخت و گفت: اگرچه دوران دفاع مقدس برای بسیاری از افراد آن دوره ملموس است اما دوران دفاع مقدس و رشادت‌های نوجوانان و جوانان آن دوره، برای کودکان و نوجوانان این دوره نیاز به تبیین و روشنگری دارد.

وی با بیان اینکه مفاهیم جهاد و شهادت باید با ظرافت و حساسیت زیادی به نسل جوان منتقل شود بیان کرد: با زبان هنر می‌توان بسیاری از رشادت‌ها و دلاورمردی رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس را با این نسل به اشتراک گذاشت.

انتهای پیام

captcha