از جزءخوانی روزانه قرآن تا برپایی مجمع عمومی مؤسسات قرآنی فارس
کد خبر: 3842517
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

از جزءخوانی روزانه قرآن تا برپایی مجمع عمومی مؤسسات قرآنی فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مدغم تشكل‌های قرآنی فارس در تشریح برنامه‌های این تشكل‌ها در ایام محرم و صفر از اجرای جزءخوانی قرآن به‌صورت روزانه و همچنین برپایی مجمع عمومی اتحادیه خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن تسلیت ایام محرم‌الحرام گفت: مؤسسات قرآنی فارس در طول این ایام همواره حضور فعال و پررنگی در برپایی سوگواری‌های حسینی داشته و دارند.

وی، برپایی روزانه مراسم‌ سوگواری و مرثیه‌سرایی در تشكل‌های قرآنی را از جمله برنامه‌های اجرا شده برشمرد و افزود:‌ از اول تا 13 محرم‌ مراسم جزءخوانی قرآن به‌صورت روزانه در تمام تشكل‌های قرآنی فارس اجرا شد.

اسلامی این نكته را یادآور شد كه هم‌اكنون 70 مؤسسه و تشكل قرآنی دارای مجوز اعم از سازمان تبلیغات اسلامی یا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس با بیان اینكه سومین مجمع عمومی این اتحادیه نیز در اوایل مهرماه امسال برگزار خواهد شد، گفت: در این مجمع ارائه گزارش عملكرد اتحادیه و روال ادغام اتحادیه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت و در خلال آن هم موضوع گام دوم انقلاب و نقش مؤسسات و تشكل‌های قرآنی در این زمینه هم تبیین می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقه سوره واقعه در تمام مؤسسات قرآنی فارس خبر داد و گفت: در این مسابقه به قید قرعه به 10 نفر جوایزی از سوی اتحادیه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

captcha