پیروزی گفتمان مقاومت بر سازش
کد خبر: 3842461
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

پیروزی گفتمان مقاومت بر سازش

گروه فرهنگی ــ معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که گفتمان مقاومت به‌عنوان گفتمان پیشرفت در حال توسعه است، گفت: امروز گفتمان مقاومت اسلامی در برابر گفتمان سازش پیروز شده که رمز این پیروزی ایستادگی و مقاومت است.

پیروزی گفتمان مقاومت بر سازشبه گزارش ایکنا از لرستان، سردار حسین نجات، معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه یک‌شنبه، 24 شهریورماه، در دومین دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد، گفت: برخلاف گفتمان در حال افول سازشی آمریکا، گفتمان مقاومتی در حال توسعه است.

وی با بیان این‌که گفتمان مقاومت به‌عنوان گفتمان پیشرفت در حال توسعه است، اظهار کرد: امروز گفتمان مقاومت اسلامی در برابر گفتمان سازش پیروز شده که رمز این پیروزی ایستادگی و مقاومت است.

نجات اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب پُر از مفاهیم پژوهشی برای دانشگاه‌هاست و محتوای آن دارای بیش‌ از ۱۲۰ عنوان مقاله پژوهشی است.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: دولتمردان آمریکا قصد داشتند که گفتمان سازش را به ما تحمیل کنند که با مقاومت و ایستادگی این گفتمان افول پیدا کرد و امروز گفتمان پیروز در منطقه مقاومت اسلامی است.

وی با اشاره به این‌که کارآمدی نظام انقلاب اسلامی باید توسط اساتید مجرب دانشگاه برای نسل جوان و دانشجو تبیین شود، اظهار کرد: کارآمدی نظام مشخص و علی‌رغم همه تهدیدها آرمان‌های انقلاب تحقق می‌یابد.

نجات با اشاره به شعارهای ملت ایران در قبل‌ از انقلاب با‌ عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، افزود: در زمان قبل‌ از انقلاب صنایع ایران کاملاً صنعتی وابسته بود اما امروز مشاهده می‌کنیم ایران یکی‌ از مستقل‌ترین کشورهای دنیاست و هیچکدام از کشورهای دنیا نتوانسته تاکنون در ایران دستور دهد.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهار کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس با تهدیدات آمریکا و اروپا مواجه بوده‌ایم و هیچکدام را برنتافته‌ و با سرعت راه خود را ادامه داده‌ایم و حاضر نشده‌ایم یک وجب از خاک ایران را به دشمن واگذار کنیم و همیشه مستقل بوده‌ایم.

وی با اشاره به قرار گرفتن ایران در رتبه نخست جهانی از لحاظ درصد رشد باسوادی، بیان کرد‌: این میزان از ۳۷ درصد در سال ۵۷ به ۸۵ درصد در سال ۹۳ افزایش یافته است.

نجات با اشاره به این‌که در سرفصل سلامت و امید به زندگی نیز با کاهش آمارهایی مانند مرگ و میر مواجه هستیم به‌طوری‌که سن امید به زندگی به ۷۶ سال افزایش یافته است، گفت: قرار گرفتن در بین ۹ کشور برتر دنیا در حوزه فناوری هسته‌ای، کسب رتبه نخست رشد علمی و قرار گرفتن در جایگاه دهم فناوری نانو در دنیا تنها گوشه‌هایی از پیشرفت‌های به دست آمده است.

معاون فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که می‌توان با شناسایی نقاط ضعف نسبت به اصلاح آن‌ها اقدام کرد، گفت: در طول ۴۰ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد بیشترین تهدیدات، فشارها و تحریم‌ها علیه انقلاب اسلامی ایران بوده‌ است ولی علی‌رغم همه تهدیدات و تحریم‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

وی عنوان کرد: باید تلاش کنیم اقتصاد بدون نفت را ترسیم کنیم و با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی را پشت سر بگذاریم. کشوری که توان غنی‌سازی و طراحی موشک‌های دوربرد نقطه‌زن را دارد، می‌تواند با تکیه بر شعار ما می‌توانیم دیگر مشکلات را نیز حل کند.‌

انتهای پیام

captcha