مراكز فرهنگی و رسانه‌ها با آموزش از آسیب‌های فضای مجازی جلوگیری كنند
کد خبر: 3842367
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

مراكز فرهنگی و رسانه‌ها با آموزش از آسیب‌های فضای مجازی جلوگیری كنند

گروه اجتماعی ــ استاندار فارس با یادآوری آسیب‌های فضای مجازی گفت: مراكز فرهنگی آموزشی، خانواده‌ها و رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی، آموزش و مراقبت، رسالت خود را انجام دهند تا مردم در این زمینه دچار مشكلات نشوند.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 24 شهریورماه در حاشیه بازدید از كشفیات پلیس این استان با بیان اینكه فارس از امنیت خوب و پایداری برخوردار است، گفت: این امنیت خوبی كه در فارس حاكم است به دلیل هماهنگی و همدلی بین شورای تامین، همكاری مردم با مسئولان و از خود گذشتگی و ایثار كاركنان نیروی انظامی است.
ویدر ارتباط با فضای مجازی بیان كرد: آسیب‌های این فضا جوامع امروز را هدف قرار داده است و ما هم جزو آن‌ها هستیم كه می‌طلبد مراكز فرهنگی آموزشی، خانواده‌ها و رسانه‌ها با فرهنگ‌سازی، آموزش و مراقبت رسالت خود را انجام دهند تا مردم در این زمینه دچار مشكلات نشوند.
استاندار فارس بیان كرد: نیروی انتظامی كشور هزینه‌های مادی و جانی زیادی را در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ را هر سال متحمل می‌شود كه قطعاً نیاز است پیگیری‌های برون مرزی در این زمینه صورت بگیرد تا كشورهای حاشیه همكاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.
رئیس شورای تامین استان فارساز تلاش‎های بسیار خوب مجموعه نیروی انتظامی فارس در برخورد با مجرمان فضای مجازی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت تقدیر و تشكر كرد.
آیت‌الله لطف‌الله دژكام، نماینده ولی فقیه در استان نیز در حاشیه این بازدید گفت: تلاش‌هایی كه نیروی انتظامی استان در راستای برقراری امنیت و جلوگیری از سرقت مخصوصا مسلحانه انجام می دهند انصافا شایسته تقدیر و تشكر است.
انتهای پیام

captcha