راه‌اندازی شورای امر به معروف در ۷۰ اداره فارس
کد خبر: 3842352
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷

راه‌اندازی شورای امر به معروف در ۷۰ اداره فارس

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس با بیان اینکه شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۷۰ اداره فارس راه‌اندازی شده است، خواستار تشکیل این شورا در سایر ادارات و دستگاه‌های دولتی شد.

به گزارش ایكنا از فارس، سلیمان مهدوی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منكر فارس، امروز، 24 شهریورماه در حاشیه اولین گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منکر این استان به تشریح قوانین و مقررات شوراهای امر به معروف پرداخت و گفت: این شوراها در سال 94 در مجلس شورای اسلامی تصویب و ابلاغ شد.

وی افزود: 4 سال است كه تشكیل شوراهای امر به معروف و نهی از منكر ابلاغ شده است اما در خیلی از نهادهای دولتی و غیردولتی هنوز نتوانستیم آن را راه‌اندازی كنیم.

مهدوی با بیان اینكه شورای امر به معروف و نهی از منكر در قریب 70 اداره فارس راه‌اندازی شده است، خواستار تشكیل این شورا در سایر ادارات و دستگاه‌های دولتی شد و ابراز امیدواری كرد كه بتوان از ظرفیت اداراتی كه قانون آن‌ها را مكلف به اجرای امر به معروف و نهی از منكر كرده است، استفاده كرد.

وی با بیان اینكه همگان باید دست در دست هم قرار دهند و فریضتین را در جایگاه واقعی خود قرار دهند، گفت: آحاد مردم می‌توانند امر به معروف و نهی از منكر كنند و حكومت هم بسترساز تحقق این امر است.

مهدوی بیان كرد: امر به معروف و نهی از منكر نیاز به فرهنگ‌سازی و عمومی كردن دارد و نهایت سعی ما در شوراهای امر به معروف و نهی از منكر هم همین است.

رئیس ستاد امر به معروف نهی از منكر فارس با بیان اینكه امر به معروف و نهی از منکر در بسیاری از موارد نیاز به بودجه ندارد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در رفتار هر فرد است.

وی یادآور شد: خدمت صحیح مدیران به مردم و عدم استفاده شخصی از اموال دولتی، برای مثال عدم استفاده از بنزین دولتی امر به معروف و نهی از منکر مردم است و به‌طور کلی رفتار صحیح مدیران امر به معروف و نهی از منکر است.
انتهای پیام

captcha