توانمندسازی خانواده‌های نیازمند؛ مصداق بارز امر به معروف
کد خبر: 3842321
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

توانمندسازی خانواده‌های نیازمند؛ مصداق بارز امر به معروف

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت به‌ویژه زنان سرپرست خانوار را از مصادیق بارز امر به معروف و نهی از منکر دانست.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 24 شهریورماه در حاشیه اولین گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منکر این استان با اشاره به قیام ارزشمند اباعبدالله‌الحسین(ع) یکی از فلسفه‌های قیام مذکور را امر به معروف و نهی از منکر دانست و گفت: امر به خیرخواهی برای همه آحاد جامعه، ارائه خدمات مطلوب و شیرین و حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها قطعاً می‌تواند به‌عنوان مصادیق بارزی از امر به معروف و نهی از منکر باشد.

وی افزود: در بحث خانواده‌های تحت حمایت، امر به توانمندسازی آنان به‌ویژه زنان سرپرست خانوار گواه امر به معروف و نهی از منکر است که در تحقق و نگه داشت کرامت و عزت آنان تأثیر بسزایی دارد.

بذرافشان، جلوگیری از هر گونه تجمل‌گرایی، نخوت در کار و پاس‌کاری‌های متعدد در ادارات را مصادیق دیگری از امر به معروف و نهی از منکر در سیستم اداری دانست و افزود: در ادارات کمیته امداد قطعاً تمامی همکاران با تأسی از فرامین و رهنمودهای ائمه اطهار(ع) در خدمت هر چه بهتر و مطلوب‌تر جامعه هدف با نگاهی جهادی گام بر می‌دارند.

مدیرکل كمیته امداد فارس با بیان اینکه امر به تفکر جهادی در امداد استان در کنار مدیریتی جهادی، گواه دیگری از اجرا و عمل به امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: قطعاً در اداره کمیته امداد استان و 57 اداره آن نیز همچون سایر دستگاه‌ها، جلسات شورای امر به معروف و نهی از منکر در طول سال برگزار می‌شود و مصوبات آن حتم به یقین جهت ارائه خدمت مطلوب، بهینه و شایسته برای خانواده‌های تحت حمایت مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام

captcha