اجرای امر به معروف در جامعه، موجب تحقق امنیت می‌شود
کد خبر: 3842255
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

اجرای امر به معروف در جامعه، موجب تحقق امنیت می‌شود

گروه اجتماعی ــ استاندار فارس با تأکید بر لزوم رعایت اخلاص در امر به معروف و نهی از منکر، گفت: در سایه اجرای امر به معروف و نهی از منکر امنیت در جامعه برقرار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 24 شهریورماه در گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منكر این استان تأكید كرد: عزت و سربلندی جامعه اسلامی می‌تواند در سایه امر به معروف و نهی از منكر پایدارتر باشد.

وی اظهار كرد: در سایه اجرای امر به معروف و نهی از منكر امنیت در جامعه برقرار می‌شود و در سایه امنیت هم كسب روزی حلال در جامعه رونق پیدا خواهد كرد.

استاندار فارس، امر به معروف و نهی از منكر را دعوت به همه نیكی‌ها و پرهیز از بدی‌ها دانست و افزود: باید به این نكته توجه داشته باشیم كه انجام امر به معروف و نهی از منكر باید به‌منظور كسب رضایت الهی باشد و اخلاص را در انجام این فریضه مد نظر قرار دهیم.

رحیمی با بیان اینكه امر به معروف و نهی از منكر اثرات مثبتی در جامعه به‌دنبال دارد، گفت: امر به معروف و نهی از منكر برای اصلاح امور در جامعه و تحقق اهداف بلند نظام اسلامی است.

وی از دستگاه‌ها و ادارات خواست تا در برخورد با ارباب رجوعان خود امر به معروف و نهی از منكر را مد نظر قرار دهند و ادامه داد: باید به این نكته توجه داشته باشیم كه تكریم ارباب رجوع، احترام به شخصیت اوست و باید در ادارات مورد توجه قرار گیرد.

رحیمی با تأكید بر اینكه نباید در ادارات در ارائه خدمات به افراد تبعیضی قائل شویم، گفت: اگر خدمتی را در چارچوب قانون به مردم ارائه می‌دهیم نباید منتی بر سر كسی داشته باشیم.

استاندار فارس خواستار اجرای قانون و حقوق شهروندی شد و آن را از مهم‌ترین معروف‌ها دانست و گفت: حفظ نظام اسلامی از مهم‌ترین معروف‌هاست كه باید همه در راستای تحقق این امر كوشا باشیم.

انتهای پیام

captcha